Kan kloppen, (ik weet alleen niet zeker of die .exe wel de juiste drivers bevat), maar daarom is het ook altijd zinvol om te zorgen voor installatiesoftware voor het geval dát een pc crasht.
Ik neem aan dat áls dat bestand het juiste betreft, je het op een andere pc kan uitvoeren en dat vervolgens één van de geboden opties, de mogelijkheid bevat om een SATA driver diskette te maken.
Met bovenstaande "kan kloppen", bedoel ik eigenlijk het volgende. Mijn moederbord CD bevat ook een .exe om te starten. Eenmaal gestart kan ik dan kiezen (uit mijn hoofd: voor een stuk of 4 opties) 1. chipset drivers installeren, 2. sounddrivers installeren, 3. Wlan drivers installeren en 4. SATA driver diskette maken). M.a.w. ook ik zou niets aan die CD hebben wanneer mijn harde schijf dienst weigert, maar ik kan dan wel op een andere pc zo'n diskette aanmaken.
Maar nogmaals, ik kan uit de naam van het bestand bij Asus niet direct opmaken óf dit de juiste is. Ik hoop het voor je, anders zal je bij Asus even verder moeten speuren.