sata schijf instal

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
ik heb men sata drivers geinstalleert en winxp eropgezet dit ging zonder probleem,nu installeerde ik de raid drivers perongeluk mee en nu start men sata schijf natuurlijk niet meer op.

kan ik men drivers er zo terug opzetten zonder dat ik winxp opnieuw moet installeren ?

dank bij voorbaat
 
Heb je XP ? Dan systeemherstel naar een datum van voor de foutieve installatie uitvoeren.
 
heb juist alles geinstalleert en met de chipset drivers ook raid drivers eropgezet en nu vind ie dus de sata schijf niet meer ik kan dus helemaal niet in windows komen ook niet via veilige modes ik moet volgens mij de sata drivers via floppy terug op men schijf krijgen (dacht ik ) om terug aan windows xp te kunnen , maar ik weet niet hoe dat moet of dat dat kan
 
Het plaatsen van bestanden op een pc waar je Windows niet meer kunt bereiken is relatief simpel:

opstarten met een bootdisk van Windows 98SE en met het ouderwetse copy commando de bestanden in de juiste map(pen) plaatsen.

Je komt daarbij -mogelijk- 2 "vervelende" problemen tegen:
1. weet je welke mappen je moet hebben en
2. als de bestanden echt geinstalleerd moeten worden dan bereik je met louter een kopieeropdracht nog niet je doel, tenzij de bestanden vanuit een dosomgeving geinstalleerd kunnen worden (vraag ik mij overigens af.........)

Misschien dat iemand anderd dit weet ?
 
bwa laat maar ik begin wel helemaal opnieuw en installeer

toch bedankt
 
Ik denk dat dat een heel effectieve en relatief snelle oplossing is.

Suc6!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan