SATA schijf, na winxp her-install schijf opnw formatteren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whhhaaaaaaaa, wordt gek.:shocked:

NIET FORMATEREN, en gebruik nou eens eerst TestDisk,^^%$&(&*^%%$, zo dat ben ik kwijt, je lijkt wel een klant.:D

rene_overtoom zei:
Mijn schijf wordt niet herkend in windows, ik mag dus aannemen in dat programmaaatje ook niet toch??

Juist wel, Dat probeert @Lange Pier je nu duidelijk te maken

Lange Pier zei:
Whhhaaaaaaaa, wordt gek.:shocked:

NIET FORMATEREN, en gebruik nou eens eerst TestDisk,^^%$&(&*^%%$, zo dat ben ik kwijt, je lijkt wel een klant.:D
Jajajaja ik hem hem niet geformatteerd :D:D
Maar ik krijg nu allemaal crappy bestanden :S:S

1. Al mijn plaatjes zijn nu maar 6 KB ofzo ...
2. Mijn mapindeling is weg :s
3. Mijn DVD's VOB bestanden zijn niet te traceren :S

edit: aha DAT is de reden, ik heb een verkeerde harde schijf aangeklikt!! Alleen weet je wat nou zo *** is ....dat programmaatje HERKEND die schijf niet!

Laatst bewerkt:
Als dat progje je schijf niet herkent, dan zijn er twee mogelijkheden, in de bios wordt de schijf niet weergegeven en herkent, of windows heeft nog niet de sata drivers waardoor deze niet herkent wordt.

Je kunt ook het tooltje voor dos verkrijgen, deze op een opstartflop zetten en vanaf opstarten en TestDisk draaien.

Maar dat gaat dan ook in de recovery console van xp, daar kun je dan fixmbr + schijfletter draaien, indien deze daar wel herkent wordt, wel opstarten met de driverflop en de F^toets om deze sata driver te laden.

Ik heb 5 disks in het systeem hangen ;)
Dus sowieso herkend de Bios niet alle disks.
Wel worden ze in het bootverloop weergegeven.
Ik ga nu even in dos proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan