SATA WDC niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd, probeer eens alle drivers te downloaden en te installeren van de asus site dan heb je zeker de nieuwste misschien zit er een bug in die oude.
 
oude raid ogedaan maken

nieuwe raid aanmaken

zorg dat beide harde schijven de zelfde grote en rpm's hebben

na raid op te hebben gezet windows instalatie beginnen.

f6 en dan de drivers.

dan zou het in theorie moeten werken.

als het een merk computer is neem dan in geval bovenstaand niet werkt, contact op met de helpdesk van je computer, misschien weten dienog iets.

geen A-merk computer? zoek via google eens of dit een bekend probleem is met jou type harde schijf of moederbord en kijk eens of andere misschien een oplossing hebben gevonden.
 
Geplaatst door bork
oude raid ogedaan maken

nieuwe raid aanmaken

zorg dat beide harde schijven de zelfde grote en rpm's hebben

na raid op te hebben gezet windows instalatie beginnen.

f6 en dan de drivers.

dan zou het in theorie moeten werken.

als het een merk computer is neem dan in geval bovenstaand niet werkt, contact op met de helpdesk van je computer, misschien weten dienog iets.

geen A-merk computer? zoek via google eens of dit een bekend probleem is met jou type harde schijf of moederbord en kijk eens of andere misschien een oplossing hebben gevonden.

@SJJ: Ik ga ff op een andere PC kijken voor de Asus updates!

Het betreft GEEN RAID config maar een SATA schijf die niet herkend wordt.
 
EDIT: Hij ziet hem nu!
Ik heb een array aangemaakt, moet dat ALTIJD voor 1 HD SATA?? Ik weet niet eens meer wat ik deed ...stripe of mirror ... vaag! Is dit wel de juiste manier?
P.S Welke clustergrootte is eigenlijk optimaal voor dataopslag? (lees grote bestanden >1GB)
 
Nou het probleem is opgelost, op een heel vreemde manier :8-0: niet gedaan zoals het in de boekjes stond, en gewoon de RAID aangehouden ...vreemd maar t werkt.
Dank voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan