sata ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bnam eerst aan dat je als windows schijf ging gebruiken, had ik dat mis?

Nu geef je aan dat er 127 is toegewezen, heb je nu een partitie van die groote dan?
Als er niets opstaat, kun je die toch gewoon verwijderen en een nieuwe aanmaken?

Gebruik eerst voor de zekerheid deze regfix, reboot en kijk in diskmanagement hoe groot die schijf is.

Welke SP gebruik je overigens? na SP2 moet hij gewoon worden herkent als 250gig.

Oudere moederborden herkennen schijven maar tot 132 Gb (da's ongeveer die 127 die je zegt). Ofwel kan een bios-update je eventueel redden, ofwel moet je een tooltje downloaden van Samsung die de schijf volledig laat herkennen. Je zult zelf ff moeten zoeken, ik geraak niet op de site van Samsung.

Jan

Waarom geef je dat nu aan?:confused:
Wat heeft dat er nu mee te maken?
En hoe kom je erbij?

Dus ik moet even mijn bios flashen en als dat niet werkt even op de sansung site kijken?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Loop nu niet te hard van stapel, doe eerst eens wat ik eerder aangaf, en geef een antwoord op de vraag hoe groot hij wordt herkent in diskmanagement.

Heey, okey... ik zal niet te hard van stapel lopen :thumb:

daar heb ik het ondertussen voor elkaar gekregen dat er 1 patitie
127 GB is. Er was een niet toegewezen ruimte van 104 GB. Daar heb
ik nu ook een patitie van gemaakt. Dus ik heb nu 2 patities van 1 schijf.
Maar ik zou deze graag als 1 patitie zien. Kan dit?

Jeb, verwijder beide partities, en maak een nieuwe van de volle omvang, als die schijf als een 250 resp. 233 gig. schijf gezien wordt in schijfbeheer, daar heb ik nog geen antwoord op gezien, maar neem aan van wel.

OOOHHHWWWW bedoel je dat...:D Jah sorry... dat begreep ik niet helemaal... maargoed... jah dat klopt.... 232.88

Dus dat zit goed...

Ik ga ze dus nu allebei verwijderen en daar 1 van maken....

Je hoort nog van me!

Met vriendelijke groet,
gerben=flash

JAAAH Lekker dan!!!

Hij doet het zoals ie hoort....

GEWELDIG BEDANKT JONGENS!!!!!!!

Met vriendelijke groet,
gerben=flash

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan