Sata

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo wat is de beste manier om zonder een diskette station .
De sata driver dmv F6 te installeren [XP]..

vr groet Harry

Denk niet dat het voor iedereen geldt maar ik heb nog nooit een floppy hoeven te gebruiken bij het installeren van een sata schijf...

Denk niet dat het voor iedereen geldt maar ik heb nog nooit een floppy hoeven te gebruiken bij het installeren van een sata schijf...

Dat hoeft bij de installatie van Windows XP ook niet, alleen als er drivers voor RAID nodig zijn, maar gezien dit om een laptop gaat, denk ik dat er helemaal niets aan sata-drivers geinstalleerd hoeft te worden. :)

Maar goed, even los van de vraag of het wel of niet noodzakelijk is, zou het antwoord op de vraag van TS kunnen zijn:

de drivers slipstreamen met een XP CD, oftewel een lege CD pakken, XP erop branden en daarnaast de benodigde andere drivers eveneens op die CD branden.

Laatst bewerkt:
Dat hoeft bij de installatie van Windows XP ook niet, alleen als er drivers voor RAID nodig zijn, maar gezien dit om een laptop gaat, denk ik dat er helemaal niets aan sata-drivers geinstalleerd hoeft te worden. :)

Ook veel laptops met SATA schijf hebben toch echt de aparte SATA drivers nodig om XP te kunnen installeren helaas, ook zonder RAID.

Wellicht wil TS opnieuw installeren of had hij/zij Vista op de laptop staan

Hallo Allemaal .

Nog dank voor de reakties.

Zit zo te denken , kan ik ook een USB floppy station gebruiken ?

vr Groet

Lijkt mij dat je het beste even een diskettestation erin kan zetten aangezien je die overal kan kopen bv 2dehands winkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan