Ik heb volgende code die werkt.
Als ik nu probeer (om te testen) als bestand in februari al staat en dit terug wil opslaan voor maart stopt hij bij blanco. Hij stopt bij openen van bestand blanco omwille van die foutmelding maar kan je die dateserial niet door iets anders vervangen of ben ik mis?
Als ik nu probeer (om te testen) als bestand in februari al staat en dit terug wil opslaan voor maart stopt hij bij blanco. Hij stopt bij openen van bestand blanco omwille van die foutmelding maar kan je die dateserial niet door iets anders vervangen of ben ik mis?
Code:
Private Sub cmd_button_HO_basment_north_and_south_Click()
Unload Choose_date 'menu laten verdwijnen 'verdwijnen van menu
ActiveSheet.Range("AE3", ActiveSheet.Range("AE3").End(xlDown)).Select 'selecteert de range tot eerste lege cel
ActiveSheet.Range("AE3", ActiveSheet.Range("AE3").End(xlDown)).Copy 'kopieert de range tot eerste lege cel
On Error GoTo earlyexit 'bij foutmelding gaat hij naar earlyexit:
Workbooks.Open Filename:= _
"P:\SHARE\Badges teruggebracht\Daily check returned visitor badges blanco.xlsm" 'openen van bestand
Sheets("Visitor reception").Activate
Range("D3").Select 'selecteert eerste cel onder dag 1 van de maand en plakt speciaal (values)
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
[COLOR="#FF0000"][B]ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=("P:\SHARE\Badges teruggebracht\2014\Daily check returned visitor badges " & _
Format(DateSerial(Year(Date), Month(Date) + 1, 1), "mmmm - yyyy"))[/B][/COLOR]
MsgBox "By pressing button 'Day 28' the computer has already saved the file under a new name, pasted the cells from previous month into this new sheet. Only change the date that is in 'orange'", vbInformation
earlyexit:
End Sub