save fotoshow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Onlangs heb ik het programma "photoshow deluxe" gedownload. Het is echter een trial van slechts 15 dagen. Echt een heel goed programma!
Maar mijn probleem is nu:

ik heb een hele fotoshow van mijn kinderen gemaakt, met muziek en teksten erbij. Echt heel mooi!
Nu wilde ik dit saven, maar nergens kreeg ik de mogelijkheid om dit te doen. Telkens ik het probeerde, ofwel via cd branden of bewaren op de harde schijf, kreeg ik telkens de melding dat ik hiervoor het programma moest kopen. Nu ik heb dat ook geprobeerd, maar toen ik alles ingevuld had, kreeg ik als antwoord dat dit programma enkel te koop is binnen de US.
Daarop heb ik ook gereageerd en gevraagd hoe ik mijn werk dan kan bewaren. Hierop geen antwoord gekregen.
Ik zou het heel spijtig vinden moest mijn werk verloren gaan. Want zoals het er nu naar uitziet, ben ik alles kwijt zodra de trial-periode voorbij is.
Er moet hier toch ergens een oplossing voor zijn. Want ik vermoed toch dat dit ergens op de harde schijf te vinden is, zodat ik het via daar kan saven of branden.
Wie kan mij helpen?

Een beetje een radeloze Youri:(

nee welke versie van photoshow deluxe ,en anders geef me je email adres of msn adres ff

versie

ik zie nu dat het eigenlijk de gewone photoshow is, niet de deluxe.
het is dus van simple star er staat photoshow 2 bij.

Kristien

het is van simple star en het is toch niet de deluxe, wel staat er photoshow 2 bij.

Youri

Sorry, in het voorlaatste bericht per ongeluk naam van mijn moeder ingevuld.
Dus het is hier wel Youri!

mag ik dit wel doen?
ik heb altijd geleerd dat het eigenlijk niet veilig is om zomaar je email adres door te geven.
misschien ben ik wel te voorzichtig, maar je weet maar nooit hé!
dit is zeker niet bedoeld om jou te kwetsen, ik ben graag zeker.

Youri,

Jij maakt mij nu wel nieuwsgierig, waarom mag je je e-mail adres niet zeggen.
Wat zou niet veilig zijn. Bang voor een virus? daar zijn virusscanners voor.
Heb je geen hotmail e-mail adres, dat gebruik ik ook voor "troep"mailtjes.
Maar mijn "normale"e-mail adres mag iedereen weten hoor.
Soms is het wel eens handig om een e-mailtje van een ander te ontvangen, daar kunnen zeer nuttige tips in staan.
Misschien wel tips die niet op helpmij thuis horen.
Argwaan....dat mag maar ik denk niet dat de helpers van deze site iemand iets willen aandoen hoor.

Zo het bovenstaande is wel geen antwoord op jouw vraag, maar ik wou het gewoon even kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan