save game tomb3

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Hallo,

Ik heb per ongeluk de savegame Thames Wharf overgeschreven. Dit is heel vervelend want dan krijg ik de extra bonulevel niet. Heeft iemand de savegame voor mij? (einde van het level) Alvast bedankt!!
 
Ha Stinuz,

Bedankt voor je reactie, maar helaas werkt de download link niet. Ik was al eens op deze site geweest i.v.m. andere downloads, maar niet eentje werkt er van. Maar toch bedankt.

Ik kan overigens wel savegames downloaden maar het ligt er dan aan of men in dezelfde volgorde heeft gespeeld als ik (india, nevada, coastall village, london)
 
Is er dan een bonuslevel :eek: die heb ik nog nooit gespeeld haha :)

Download werkt bij mij ook niet maar denk dat het weer komt door een probleem in mijn computer heb deze melding wel weer vaker :eek:


Greetzz York
 
Ha York,

Er is inderdaad een Bonuslevel: All Hallows. Deze bonus krijg je alleen als je alle secrets hebt gevonden (59 in totaal geloof ik) En wetende dat dit level er is zal ik het ook spelen....!! Helaas heb ik nog geen reacties mogen ontvangen van spelers die de savegam voor me hebben en in de zelfde volgorde hebben gespeeld:confused:

Wat het downloaden betreft: dat ligt echt niet aan jouw pc, deze site werkt gewoon niet met het downloaden. Volgens mij hebben ze een intern serverprobleem, want die melding krijg ik als ik wil downloaden.
 
Ha Stinuz,

Met Dap lukt het inderdaad wel!! Als andere download progje heb ik stardownloader, is echt supersnel en heb er nooit problemen mee. Maar goed, het is dus gelukt, bedankt voor je hulp en reacties!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan