saven bij the getaway ?????PS 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Ik speel sinds een paar dagen the getaway, hoe kan ik saven in het begin want het filmpje kan ik dromen, dus met andere woorden , hoe kom ik in het hoofdmenu? Ook loopt het spel regelmatig vast op de playstation 2.
Weet iemand raad?????

bedankt alvast
 
Tja 2 dingen

1. Deze hoort in de consules sectie thuis
2. Ik ken dit spel echt niet behalve dat ik eht eens bij een neef van mij heb gedaan 2 minuten en daarna weer mooi vice city :)->) maar
hier staat het vast wel
 
Geplaatst door Dolfhin
Tja 2 dingen

1. Deze hoort in de consules sectie thuis
2. Ik ken dit spel echt niet behalve dat ik eht eens bij een neef van mij heb gedaan 2 minuten en daarna weer mooi vice city :)->) maar
hier staat het vast wel

Ok bedankt, ik heb nu de nederlandse walktrough eindelijk gevonden, jammer alleen dat er nog niet bij staat hoe en waar je kan saven. Iemand anders ?????
Maar in ieder geval bedankt, zo kom ik vast een stuk verder.
 
ja.

Ja.Gewoon als je speelt.Druk start dan kun je of boven of links(rechts)kiezen en daar meot volgens mij save game staan.
 
halen.

Je kunt pas saven,als je een opdracht hebt gehaald.Dus als je de opdracht hebt gehaald.Dan krijg je een filmpje en daarna,kun je saven.Net iemand gebeld,die het weet.
 
bedankt

Bedankt voor de moeite hoor, dan zit er niks anders op dan ff doorbijten cq schieten maar nu weet ik tenminste iets.
 
Okee.Maar het is toch zo,bij de eerste opdr.dat je met je auto die andere auto moet volgen.TIP.Je knipperlicht geeeft aan waar je naar toe moet.Alsje lings af meot gaat je linker aanwijslicht knipperen.Als je verkeerd gaat dan gaan ze allemaal(beide)knipperen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan