SB Audigy SE met Vista probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinTribal

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
5
ik had hier al een topic geplaats over een probleem met mijn surround sound, iemand zijn oplossing was: koop een geluidskaart. Heb ik gedaan maar mijn surround doet het nog steeds niet. Ik heb SB Audigy SE gekocht, drivers gedownload voor Vista 32-bit, ingesteld dat ik een 5.1 surround set heb. Maar met muziek afspelen enz. werken alleen de boxen van de groene kanaal, de voorste 2 boxen. Ben ik een instelling over het hoofd gezien want ik weet het niet meer...please iemand help me!!!:p ik word hier gek van :shocked:

Ik heb Vista Ultimate trouwens ;)

Mvg, Kevin
 
ik had hier al een topic geplaats over een probleem met mijn surround sound, iemand zijn oplossing was: koop een geluidskaart. Heb ik gedaan maar mijn surround doet het nog steeds niet. Ik heb SB Audigy SE gekocht, drivers gedownload voor Vista 32-bit, ingesteld dat ik een 5.1 surround set heb. Maar met muziek afspelen enz. werken alleen de boxen van de groene kanaal, de voorste 2 boxen. Ben ik een instelling over het hoofd gezien want ik weet het niet meer...please iemand help me!!!:p ik word hier gek van :shocked:

Ik heb Vista Ultimate trouwens ;)

Mvg, Kevin

gewoon stereo muziek?
of een 5.1 dvd

kijk eens bij
eax console-ccms3d
of je daar vinkje bij ccms inschakelen heb staan
 
okidoki

komt omdat een muziekstuk(cd of mp3) 2kanaals is(stereo)
dan zullen alleen je voorboxen het doen.

nu met eax kun je dat kunstmatig bijstellen dus.

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan