SB AWE32 hangs na 1 sec

Status
Niet open voor verdere reacties.

_ ronin75_

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Berichten
21
Om een of andere reden heeft mn soundblaster besloten om na exact 1seconde te stoppen met afspelen van geluidsbestanden ..

telkens wanneer ik winxp opstart hoor ik de eerste sec van het opstart geluid en daarna niks meer ...
onder hardware profielen geeft mn pc aan dat er geen problemen zijn met het HW device
zelfs een "cleane" ghost image van een vorige installatie kan me kennelijk niet redden
weet iemand waar diut aan zou kunnen liggen ?
 
Al gekeken op de site van de fabrikant bij het forum?
Misschien is het probleem wel bekend.
Download anders daar de nieuwste drivers voor je kaart,bestemd voor jouw operating_system.

In een ander slot stoppen kan ook helpen.
 
een groot mysterie is het ....

na het herinstalleren van een eeredere ghost image , plus verwijdere nvan enkele daarna geinstalleerde audio tools op een andere partitie kreeg ik tertug audio te horen en het geeft me verder geen problemen meer
 
Ik ben tot de bevinding gekomen dat het probleem toch enigzinds hardware gerelateerd is ..

telkens nadat ik een CD gebrand heb (cdrwin , nero het maakt niet uit ) met mn liteon 40x12x48 kan ik geen audio meer afspelen ..
rebooten is dan de enige optie ...

heeft iemand een idee hoe dit op te lossen
ik vermoed dat het te maken heeft met een IRQ conflict

het is niet echt een groot ongemak maar indien dit op een eenvoudige manier op te lossen is wil ik het wel eens proberen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan