Hoi,
Ik heb een vraag over SBS 2003 standaard. Op de server wordt geen website gebruikt en wij beschikken NIET over een
geregistreerde domeinnaam. Willen alleen Email (pop3) via Exchange gaan gebruiken. ISP is XS4all. Instellingen met de CEICW ingesteld. Email server smtp van XS4all opgegeven en Pop3 connector voor inkomende mail. Inkomende mail wordt correct ontvangen. Uitgaande mail geeft het volgende bericht van de systeembeheerder. De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: *******@xs4all.nl op datum en tijd. Het e-mail adres kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de geadresseerde inmiddels is overgestapt naar een andere emailorganisatie, of dat het adres een fout bevat. Controleer het adres en probeer het nogmaals <server.********.local #5.1.8 smtp;553 5.1.8 < gebruikersnaam@********.local>... Domain of sender address gebruikersnaam@********.local does not exist>
Tevens een event error 3030 non delivery report.
Al onze gebruiker hebben een email account bij XS4ALL en willen dit mail-account ook gebruiken voor uitgaande mail. Ik heb geen instellingen handmatig gewijzigd.
Wie heeft voor het bovenstaande een oplossing.
Groeten,
Harry
Ik heb een vraag over SBS 2003 standaard. Op de server wordt geen website gebruikt en wij beschikken NIET over een
geregistreerde domeinnaam. Willen alleen Email (pop3) via Exchange gaan gebruiken. ISP is XS4all. Instellingen met de CEICW ingesteld. Email server smtp van XS4all opgegeven en Pop3 connector voor inkomende mail. Inkomende mail wordt correct ontvangen. Uitgaande mail geeft het volgende bericht van de systeembeheerder. De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: *******@xs4all.nl op datum en tijd. Het e-mail adres kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de geadresseerde inmiddels is overgestapt naar een andere emailorganisatie, of dat het adres een fout bevat. Controleer het adres en probeer het nogmaals <server.********.local #5.1.8 smtp;553 5.1.8 < gebruikersnaam@********.local>... Domain of sender address gebruikersnaam@********.local does not exist>
Tevens een event error 3030 non delivery report.
Al onze gebruiker hebben een email account bij XS4ALL en willen dit mail-account ook gebruiken voor uitgaande mail. Ik heb geen instellingen handmatig gewijzigd.
Wie heeft voor het bovenstaande een oplossing.
Groeten,
Harry