SBS 2003 op RAID

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfreak08

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Ik heb een IBM X3400.
Ik probeer windows te installern maar dit lukt me niet.
Met serverguide 7.4.14 krijg ik de melding dat de files niet herkend worden op de cd-roms van windows.

Een installatie zonder serverguide lukt ook niet aangezien windows de schijven natuurlijk niet herkend.

Als ik op F6 druk om een niet Microsoft server raid programma te installern zegt hij dat er geen diskettestation aanwezig is.

Wie kan me helpen

alvast bedankt.

bedankt, Pasja, ik heb van deze site de drivers voor de raid configuratie gedownload, en op een usbstick gezet volgens de instructies van IBM, maar deze wordt niet herkend als diskettestation.

Ik heb het eens nageken in de bios mmaaar ook daar kan ik geen info terugvinden zodat de usbstick toch herkend worden als diskettestation.

ik denk dat de ik morgen maar een diskettestation op usb gaan kopen, in de hoop dat dit herkend wordt.

Ik herken het probleem (da's ook de reden dat mijn systeem nog een floppydrive heeft)

weet je dan toevallig ook of zo een diskettestation op usb onmiddellijk herkend wordt of moet ik dit nog ergens in de bios instellen ?

bedankt.

Ik heb een "echte" ingebouwde FDD. Maar, waarom zou je zonder die serverguide Windows niet kunnen installeren? Wat als je een bootable usb drive maakt? Klik

Na gebruik van een floppy op usb en downloaden van de drivers op een diskette vanuit de locatie die Pasja heeft opgegeven is de installatie en configuratie van SBS 2003 vlotjes verlopen.

Bedankt Pasja !

Nour Din

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan