scan met adaware se

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Na scan is de opmerking: overal 0 niks gevonden alleen in de linker benedenhoek staat een geel uitoepteken met de opmerking 31 negibilile objects. Deze heb ik bijgevoegd.
Is dit iets kwaadaardigs of kan ik ze gewoon deleten. Hijacklog geeft geen bijzonderheden.
CWschredder: alles OK
Verder ook geen problemen
Hoor het wel. bedankt

Ad-Aware SE Build 1.05
Logfile Created on:dinsdag 16 november 2004 22:28:29
Created with Ad-Aware SE Personal, free for private use.
Using definitions file:SE1R19 14.11.2004

Laatst bewerkt door een moderator:
Wie heeft jou gevraagd een AdAware-log te plaatsen?

Pak even een woordenboek Engels-Nederlands en zoek op wat "negligible" betekent.

Beste Buffy,
Ik weet dat het te verwaarlozen betekent, maar ik wist niet of ik ze dan ook kan verwijderen.
Niemand heeft me gevraagd om de lijst te plaatsen Buffy, echter het spijt me als je hier geen vraag mocht stellen. Voorheen hadden jullie toch een hele groep waar je de hijacklogs kon plaatsen. Deze kon ik niet meer vinden , vandaar.

Geplaatst door math678
Voorheen hadden jullie toch een hele groep waar je de hijacklogs kon plaatsen. Deze kon ik niet meer vinden , vandaar.
Het is veranderd, we hebben nu een aparte sectie, waar ieder in een eigen topic zijn/haar log kwijt kan.:)
Dat is de sectie, waar je nu deze lijst in hebt geplaatst.

Lees deze link door:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176460

Plaats dan hier, bij je bericht, eventueel de Hijackthis log.

De Ad-aware log haal ik weg.;)

Geplaatst door math678
Beste Buffy,
Ik weet dat het te verwaarlozen betekent, maar ik wist niet of ik ze dan ook kan verwijderen.

Ja, je mag ze verwijderen. Maar het kan ook geen kwaad om ze te laten staan.

Geplaatst door math678
Niemand heeft me gevraagd om de lijst te plaatsen Buffy, echter het spijt me als je hier geen vraag mocht stellen. Voorheen hadden jullie toch een hele groep waar je de hijacklogs kon plaatsen. Deze kon ik niet meer vinden , vandaar.

In dat grote "Helpmij tegen spyware offensief" topic was het ook niet de bedoeling die eindeloze lange logs van AdAware of Spybot te gaan plaatsen. Ook toen was dat alleen toegestaan als een helper daar expliciet om vroeg.

Je had gewoon kunnen volstaan met een vraag in de sectie "Spyware" over wat die "negligible objects" die AdAware vindt inhouden en of je die veilig kunt verwijderen. Je had trouwens ook even de zoekfunctie van Helpmij kunnen gebruiken, dan had je het antwoord meteen gevonden.

Misschien vind je nu dat ik zit te zeuren, maar we hebben het hier heel erg druk met al die HijackThis-logs en zitten daarom niet echt te wachten op het nakijken van eindeloos lange AdAware-logs terwijl dat geen enkele zin heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan