Scan programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Will-Well

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Goedemiddag, ben op zoek naar een (universeel) scan programma voor een Mustek 1200 CU (USB). De driver voor XP heb ik opgehaald al geinstalleerd .
Alleen scannen doet hij niet via XP. De scanner wordt wel herkent in apparaatbeheer maar als ik op het pictogram dubbelklik in configuratiescherm geeft XP geen mogelijkheid tot scannen.
Terwijl mijn PC (met een HP scanner) dit wel doet.
Wie heeft een advies?

Ik zie bij emule (p2p programma) drivers staan voor jouw mustek 1200 CU, maar ook 1 groot bestand (66 MB). Misschien is dat scannersoftware?

Anders moet je eens andere p2p programma's nalopen.

Tanja en Koelman

Ok bedankt voor de tips (en moeite) ik ga het even uit testen. Het is op een andere PC want ik gebruik een HP en die nazorg is beter dan Mustek. Heb op zolder nog een Mustek 600 CU die alleen onder W98 werkt.
Hoe krijg ik deze vraag weer in de top 25 zodat er weer gereageerd wordt?

Laatst bewerkt:
In de top25 krijg je hem nooit meer terug. Dat zou iedereen wel willen:D Maar je staat als je in je eigen vraag reageert wel weer bovenaan in je eigen sectie.

In dit geval Software. Kijk maar http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=211

Daarom is het ook zo belangrijk om de juiste sectie te kiezen. Iemand die veel van die sectie afweet leest al die vragen.

Laatst bewerkt:
voor die 600 scanner, is dit dan iets?
http://www.scanner-drivers.com/drivers/60/60136.htm

Login: drivers
Pasword: all

Je bericht komt niet in de top25, zoals je ziet staat er trouwens de "laatste" 25 vragen. (op de start pagina).

- Als je op Home klikt, zul je rechts in de hoek dit zien:
"bekijk de nieuwst berichten"

(en denk dat je vraag dan daar bovenin komt te staan)

Koelman

Ik ben al een poosje aan het speuren en inderdaad deze heb ik al uitgest. Je moet dan namelijk in je register XP veranderen in 2000 en dan installen. Toen deed de Mustek scanner het maar de HP printer niet meer. Vandaar dat hij op zolder staat en beneden een HP 3500C.

ok, ach zag dat er een programma'tje tussen zat dat "fixwinxp.exe" heet, (dus je hoeft zelf niet in het register te zitten).

Doet hij het inmiddels? Ik heb wel een programma opgehaald maar is 66 MB en is te groot voor de mail.

De filenaam is met mustek 1200 CU, maar het programma heet Canon Scangear toolbox CS???

TANJA '68

Ik ben er in tussen achter dat je met een foto programma ook je scanner kan activeren (importeren van TWAIN). Die van Koelman is niet gratis dus ga ik PaintShop 7 Pro er maar opzetten (die heb ik zelf liggen) bij die PC met die Mustek scanner.

Iedereen nog bedankt voor de tips en het meedenken.

Paintshop pro zou kunnen. Corel draw kan het ook en waarschijnlijk nog veel meer programma's.

Ik gebruik nu zelf het programma wat ik gedownload heb:D Scanner zat op andere pc, heb hem even overgezet:D . Dus toch niet voor niets gedownload.

Re: TANJA '68

Geplaatst door Will-Well
Die van Koelman is niet gratis, .

'k heb 't door ja, flauw (er staan dat je gratis kunt registreren, maar dan moet je wel eerst bellen, tsja doei :) )

Maar goed Paintshop Pro is ook goed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan