Quincy1974
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 dec 2005
Als ik office outlook wil opstarten (2003), dan krijg ik een melding dat ie de standaardmappen niet kan openen, omdat er een fout opgetreden is in een pst map. Goed, ik een beetje zoeken op internet en ik begreep inmiddels dat dat pst bestand gerepareerd kan worden. Maar als ik dat probeer, dan krijg ik de melding dat ik alleen kan lezen. Kortom, dit wil niet.
Dat is niet zo'n probleem, want dan knal ik office eraf en installeer ik het opnieuw (al geprobeerd), werkt ook niet!
Nu wil ik terug naar Outlook express, want daar had ik deze problemen niet, maar het importeren van de mappen lukt niet. Ik wil graag bij mijn oude berichten komen, want er staan belangrijke dingen in!!
Wat te doen?
Dat is niet zo'n probleem, want dan knal ik office eraf en installeer ik het opnieuw (al geprobeerd), werkt ook niet!
Nu wil ik terug naar Outlook express, want daar had ik deze problemen niet, maar het importeren van de mappen lukt niet. Ik wil graag bij mijn oude berichten komen, want er staan belangrijke dingen in!!
Wat te doen?