scandisk gaat automatisch aan hetw erk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard57

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2003
Ik gebruik Windows 98 2e editite. Sinds enkele dagen als ik een poosje de pc niet gebruik terwijl die wel aan staat, gaat hij automatisch naar scandisk en begint te scannen en strat opnieuw op, wat kan dit zijn en wie kan mij helpen, ik ben een leek, succes met de site en groetjes Gerard

scandisk

Beste mensen bedankt voor jullie snelle reactie, helaas kon ik niet eerder reageren omdat vanaf gisteravond tot nu chello er weer eens uit lag. Scandisk staat niet in de taakplanner en bij handmatig geeft hij geen fouten aan, het enige wat ik zie als hij gaat scannen is de melding dat windows niet goed is afgesloten terwijl ik die zelf nog niet heb afgesloten, klasse dat jullie gelijk reageren, nogmaals dang, groetjes Gerard

Heb je alle updates van Windows Update? Verder kan je kijken of het instellen van een 'write delay' helpt:

*start-uitvoeren-regedit [enter]
*ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion
*wijzig/voeg toe:
Value Name: CacheWriteDelay
Data Type: REG_DWORD
Radix: Decimal
Value: 2000

scandisk

Hallo caveman,
Ik heb niet allee updates van windows omdat de meeste voor xp zijn wat ik niet heb, het volgende wat je schreef ben ik een beetje bang voor om daar als leek aan te beginnen, bedankt voor je snelle reactie, groeten Gerard

Hoe bedoel je voor XP? Op windowsupdate.microsoft.com krijg je alleen updates te zien voor je huidige besturingssyteem.

scandisk

Hoi Caveman,
Zal zo naar de updates gaan en kijken chello lag er weer eens een hele tijd uit vandaar de late reactie, bedankt voor je tips, groeten Gerard

scandisk

Probleem is nog steeds niet opgelost zit waarschijnlijk in Internet Explorer, beeld gaat na ca, 15 minuten uit en de pc start dan traag weer op via scandisk, wie weet de oplossing? Groeten Gerard

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan