Geachte Lezer,
Ik heb een heel vreemd probleem. Sinds kort werk het scannen van een document via mijn PC niet meer.
Als ik klik op het icoon op mijn bureaublad dan kreeg ik voorheen een venster waar ik kon kiezen voor o.a. scannen naar bestand.
Maar dit werkt niet meer. Als ik nu klik op dit icoon dan krijg ik twee vensters met een koptekst van : HPS Progress Kladblok en een venster met koptekst HP Solutions Portal-Kladblok.
Verder staan deze vensters vol met programma taal, vermoed ik.
Het afdrukken vanaf mijn PC werkt wel nog als voorheen.
Ik heb ook een laptop en via deze laptop kan ik wel scannen met dezelfde printer en werkt alles prima.
Ik heb ook al eens de software van HP op de PC opnieuw geïnstalleerd maar dat loste niets op.
Ik werk op de PC met Windows 7 en mijn printer is een HP Photosmart 7520 all in one.
Ik weet het niet meer en ik zou het fijn vinden als iemand mij verder kan helpen.
Bij voorbaat mijn dank
Met vr.gr. Math
Ik heb een heel vreemd probleem. Sinds kort werk het scannen van een document via mijn PC niet meer.
Als ik klik op het icoon op mijn bureaublad dan kreeg ik voorheen een venster waar ik kon kiezen voor o.a. scannen naar bestand.
Maar dit werkt niet meer. Als ik nu klik op dit icoon dan krijg ik twee vensters met een koptekst van : HPS Progress Kladblok en een venster met koptekst HP Solutions Portal-Kladblok.
Verder staan deze vensters vol met programma taal, vermoed ik.
Het afdrukken vanaf mijn PC werkt wel nog als voorheen.
Ik heb ook een laptop en via deze laptop kan ik wel scannen met dezelfde printer en werkt alles prima.
Ik heb ook al eens de software van HP op de PC opnieuw geïnstalleerd maar dat loste niets op.
Ik werk op de PC met Windows 7 en mijn printer is een HP Photosmart 7520 all in one.
Ik weet het niet meer en ik zou het fijn vinden als iemand mij verder kan helpen.
Bij voorbaat mijn dank
Met vr.gr. Math