Scannen lukt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Geachte Lezer,
Ik heb een heel vreemd probleem. Sinds kort werk het scannen van een document via mijn PC niet meer.
Als ik klik op het icoon op mijn bureaublad dan kreeg ik voorheen een venster waar ik kon kiezen voor o.a. scannen naar bestand.
Maar dit werkt niet meer. Als ik nu klik op dit icoon dan krijg ik twee vensters met een koptekst van : HPS Progress Kladblok en een venster met koptekst HP Solutions Portal-Kladblok.
Verder staan deze vensters vol met programma taal, vermoed ik.
Het afdrukken vanaf mijn PC werkt wel nog als voorheen.
Ik heb ook een laptop en via deze laptop kan ik wel scannen met dezelfde printer en werkt alles prima.
Ik heb ook al eens de software van HP op de PC opnieuw geïnstalleerd maar dat loste niets op.
Ik werk op de PC met Windows 7 en mijn printer is een HP Photosmart 7520 all in one.
Ik weet het niet meer en ik zou het fijn vinden als iemand mij verder kan helpen.

Bij voorbaat mijn dank

Met vr.gr. Math
 
Je schrijft sinds kort.
Zet dan eens een systeemherstelpunt terug met een tijdstip dat alles ok was.
 
Scannen lukt niet meer

Hallo Zoefff,

Dit was een geweldig idee. Ik heb hersteld naar 19 -11, want toen heb ik wat geexperimenteerd en toen is het waarschijnlijk fout gegaan.
Maar nu werkt alles weer prima.

Hartelijk dank.

Groetjes Math
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan