• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scannen meerdere pagina's in Excel Werkblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter JJJS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JJJS

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Probleem Stelling

Ik heb meerdere papieren documenten, die ik als figuur wil hebben in een Excel Werkblad.

Als ik de standaard scan optie van Microsoft Office 2003 gebruik lukt dit alles word in gescant in een bepaald exel 2003 werkblad (als figuur) echter: Boven op elkaar.

Concreet

Hoe kan ik scannen, zodat alle figuren onder elkaar in excel verschijnen?

Alvast bedankt

JJJS

Laatst bewerkt:
Met de muis een cel selecteren, document 1 scannen, met muis cel onder de reeds ingescande afbeelding selecteren, document 2 inscannen, enzovoort... Nobody said it's simple...:confused:

Hoezo Automatiseren

Het kan toch niet de bedoeling zijn om handmatig blad voor blad te moeten inscannen.

Je snapt wel dat dat niet de werkwijze is die ik voor ogen heb :):evil:

Dat begrijp ik heel goed, maar het is nu eenmaal zo dat excel de afbeeldingen invoegt op de plaats van de actieve cel. Als je de actieve cel steeds dezelfde laat, worden de afbeeldingen dus over elkaar heen "geplakt".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan