scannen met adobe acrobat pro 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudirvg

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2013
hallo forumgebruikers,

Als ik een scan uitvoer naar pdf via acrobat pro 11 word er maar 1/4(linker bovenhoek) van het gescand blad weergegeven in het programma.
Weet er iemand een oplossing, dit zal waarschijnlijk in de instellingen van acrobat pro 11 zitten.
Mijn printer is canon pixma mp 450 multiscanner en mijn windows versie is windows7

Hopelijk hebben jullie een oplossing

Rudi

;) Zet maar gerust een screenshot hier ...zodat probleem duidelijker word ...

P.S. Hoe doe je Pdf document scannen ??? maar dat kan je ook gewoon direct vanuit PDF commando voor printen klikken ....

2uy0ks1.jpg

35851xi.jpg

Laatst bewerkt:
alvast voor uw reactie,

Ik zit al met een volgende vraag hoe plaats ik een screenshot,zelfs dat weet ik niet sorry hoor, maar ik zal u uitleggen wat ik doe na het openen van adobe krijg ik een scherm in het midden met verschillende keuzes linkerkant staat recent bestand openen en aan rechterkant : pdf maken,pdf bewerken,formulier maken,bestanden in pdf combineren(dit is mijn keuze voor te scannen),documenten laten ondertekenen en bovenaan het scherm de vertrouwde balk met oa bestand,bewerken,beeld,venster,help maar scannen zit er niet tussen.dus ga ik naar bestanden in pdf combineren en daar klik ik op,dan links boven staat bestanden toevoegen daar klik ik op en dan krijg ik een ander rolmenu bestanden toevoegen,mappen toevoegen,pdf toevoegen van scanner (dit is mijn keuze),webpagina toevoegen,toevoegen vanaf klembord,email toevoegen, en de rest staat in grijs.
dus maw druk ik op pdf toevoegen vanaf scanner de scanner begint te scannen maar geeft maar 1/4 van het gescand blad weer (links boven)
Hopelijk is dit duidelijk voor jullie
grts Rudi

Als ik probeer af te drukken rechtreeks van mijn Canon en ik druk op scan dan krijg ik een lijst waar ik het programma dien te selecteren bv adobe maar de lijst is leeg dus kan ik niets aanklikken
grts Rudi

:confused: Ik vind nergens die ''pdf toevoegen van scanner'' terwijl ik ook versie 11adobe gebruik ...:(
Maar je zei zelf dat je PDF document afdrukken wil...toch ?? .... in dit geval je hoef helemaal niet PDF Reader openen, gewoon open je PDF document en direct vanuit die document je gelijk commando om te printen aangeven ...:thumb:
2943xis.jpg
29dhb48.jpg

Laatst bewerkt:
Inderdaad wil ik afdrukken van pdf maar eerst wil ik het blad dat ik ingescand heb volledig op mijn scherm ipv 1/4 daar zit mijn probleem.
Afdrukken is absoluut geen probleem, enkel het volledig ingescand dokument afdrukken en geen 1/4 van het blad

grts Rudi

Hier ben ik nog eens terug
Mijn probleem geraakt niet opgelost
Van zodra ik mijn document scan krijg ik op het scherm 1/4 van het blad dat word gescand
Is er al een oplossing voor mijn probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan