Scannen met de HP Officejet Pro L7480

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxergirl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik heb een vraagje. Een kennis van mij scant kaarten in en als dit gebeurt is wordt deze automatisch vergroot en recht gezet. Kaart wordt gewoon willekeurig onder de glasplaat gelegt. Aangezien dit al een hele oude scanner is ben ik bij mij aan het zoeken geweest of dat ook kan. Lijkt me wel??

Maar kan het nergens vinden heb al van alles geprobeerd. Hoop dat iemand me kan helpen

Dan zou je even aan die kennis moeten vragen welke software hij/zij voor het scannen gebruikt. ;)
Zou je het hier willen zeggen als je het weet? Ik zou het ook graag willen weten namelijk! :thumb:

Dan zou je even aan die kennis moeten vragen welke software hij/zij voor het scannen gebruikt. ;)
Zou je het hier willen zeggen als je het weet? Ik zou het ook graag willen weten namelijk! :thumb:

Tjah daar heb ik niks aan omdat het een mega oude versie is. Maar lijkt me dat het met de nieuwste all in one ook wel moet kunnen

Maar als je haar software weet kan je toch naar een nieuwere versie ervan zoeken?

Weet je zeker dat dit in de scansoftware zelf gebeurt?
Ik scan altijd vanuit Photoshop en daarin zit ook reeds een dergelijke functie ingebakken.
Je kan diverse objecten op de plaat leggen waarna die automatisch kunnen worden uitgeknipt en rechtgezet.

Weet je zeker dat dit in de scansoftware zelf gebeurt?
Ik scan altijd vanuit Photoshop en daarin zit ook reeds een dergelijke functie ingebakken.
Je kan diverse objecten op de plaat leggen waarna die automatisch kunnen worden uitgeknipt en rechtgezet.

Het is van hp dus lijkt me wel.
Misschien dat ik anders met Photoshop eens moet gaan proberen.
Hoe doe je dat dan via Photoshop importeren of?

Laatst bewerkt:
Ja maar een driver hoort echt bij de scanner maar je hebt zoals ik al zei ook software van HP...

Inderdaad via Importeren, en dan kies je je scanner waarna je automatisch in de scanmodule van je scanner komt. Na het scannen wordt het beeld in Photoshop geladen en kan je er meteen mee aan de slag.

Met Bestand / Automatisch / Foto's uitsnijden en rechttrekken, kan je je scan vervolgens op maat knippen.

Inderdaad via Importeren, en dan kies je je scanner waarna je automatisch in de scanmodule van je scanner komt. Na het scannen wordt het beeld in Photoshop geladen en kan je er meteen mee aan de slag.

Met Bestand / Automatisch / Foto's uitsnijden en rechttrekken, kan je je scan vervolgens op maat knippen.

Inderdaad geprobeerd werkt ook goed doe het nu voortaan wel zo:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan