Sinds kort heb ik een all-in-one gekocht, welke via het bekabelt netwerk werkt.
Printen gaat prima.
Echter het scannen gaat heel erg traag. Een kleuren A4tje doet er ongeveer 15 minuten over om binnen te komen. Het scannen via de andere computers gaat zoals het hoort.
Als ik scan via de usb-poort dan gaat alles zoals het hoort. Als ik dat doe, dan vinden de andere computers aan het netwerk dat niet leuk.
Dankzij de helpdesk van Brother ben ik hier achter gekomen.
Deze zeggen dus dat het aan de netwerkkaart van de computer ligt.
De helpdesk van Acer, fabrikant van de computer, reageert niet.
Telefonisch wordt je bij Acer van het kastje naar de muur gestuurd.
Daarom kom ik bij de expers van helpmij.nl voor een oplossing.
Wie helpt mij verder met dit probleem?
Printen gaat prima.
Echter het scannen gaat heel erg traag. Een kleuren A4tje doet er ongeveer 15 minuten over om binnen te komen. Het scannen via de andere computers gaat zoals het hoort.
Als ik scan via de usb-poort dan gaat alles zoals het hoort. Als ik dat doe, dan vinden de andere computers aan het netwerk dat niet leuk.
Dankzij de helpdesk van Brother ben ik hier achter gekomen.
Deze zeggen dus dat het aan de netwerkkaart van de computer ligt.
De helpdesk van Acer, fabrikant van de computer, reageert niet.
Telefonisch wordt je bij Acer van het kastje naar de muur gestuurd.
Daarom kom ik bij de expers van helpmij.nl voor een oplossing.
Wie helpt mij verder met dit probleem?