scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb een vraagje over scannen. Ik scan toch wel 2 keer in de week met o.a. Ewido.
Ik vind het altijd echter zo lang duren. En steeds opnieuw scant hij b.v weer al mijn foto's.
Nou is mijn vraag: kan dat niet anders. Of kunnen zelfs die foto's die er al zo lang op staan, ook nog steeds besmet worden met een virus?? Ik doe vaker div. scans achter elkaar, Ad Aware en spyboth S & D. Dan duurt het wel erg lang. Je kan wel doorwerken, maar ik heb toch het idee, dat de p.c. anders is tijdens zo'n scan. trager ook. Daarom mijn vraag.
Alvast bedankt en groetjes, Gitana

Ik heb ewido uitstaan en gebruik deze alleen als ik deze nodig heb, dat scheelt ook bij het opstarten.

humpe zei:
Ik heb ewido uitstaan en gebruik deze alleen als ik deze nodig heb, dat scheelt ook bij het opstarten.
Dat doe ik dus ook zo. Alleen aanzetten indien nodig.

Eeen volledige scan met Ewido duurt mijn ook erg lang.

Dan zal het wel zo moeten, alleen dacht ik dat ik misschien enkele dingen kon overslaan, omdat die niet besmet kunnen raken. Dat was eigenlijk mijn vraag en ik hoop dat alsnog iemand me dat kan vertellen. En anders maar gewoon : op safe. Want na het scannen met Ad Aware en spyboth, vind Ewido dikwijls nog vanalles. het is gewoon erg. Maar niks aan te doen, hè. Bedankt voor de reaktie, Humpe :thumb: groetjes Gitana

gitana zei:
Ow, maar daar moet je apart voor betalen, toch??
Zou ik na moeten kijken??
Maar dit heb ik standaard draaien/gebruiken

Vires programma(Norton)
Zone Alarm
Ewido
Spywareguard
Spywareblaster
Ad-Aware Se
CCleaner
Regcleaner
MRU blaster
Easycleaner
Spywareblaster

Je kan Ewido aangepaste instellingen of veranderen de scanner instellingen, maar ik heb deze nooit gebruikt.

Na 14 dagen vervalt geloof de Realtime
Heb deze gekregen ,dus zit een jaar vast goed er mee

Het is en blijft een mooie programma Ewido.

BANDIT123 zei:

Vires programma(Norton)
Zone Alarm
Ewido
Spywareguard
Spywareblaster
Ad-Aware Se
CCleaner
Regcleaner
MRU blaster
Easycleaner
Spywareblaster
constand?
Al eens gehoord van een PC die TE goed beveiligd is? Die progjes dureven elkaar ook gaan tegenwerken... :( + als je die allemaal laat draaien, slurpen die enorm van je prefomance...)

help.mij.nl zei:
constand?
Al eens gehoord van een PC die TE goed beveiligd is? Die progjes dureven elkaar ook gaan tegenwerken... :( + als je die allemaal laat draaien, slurpen die enorm van je prefomance...)
De genoemde programma's werken elkaar niet tegen, dat je wat gheugen moet missen om de programma's te gebruiken, weegt niet op tegen de bescherming.;)

In die lijst zijn alleen Norton, Zonealarm en Spywareguard echt actief(realtime)
Spywareblaster past wat instellingen aan.
De rest gebruik je handmatig.

crash zei:
De genoemde programma's werken elkaar niet tegen, dat je wat gheugen moet missen om de programma's te gebruiken, weegt niet op tegen de bescherming.;)

In die lijst zijn alleen Norton, Zonealarm en Spywareguard echt actief(realtime)
Spywareblaster past wat instellingen aan.
De rest gebruik je handmatig.

:thumb: Scheelt mij Type werk

humpe zei:
Het is en blijft een mooie programma Ewido.
Hallo Humpe, ben ik volledig met je eens, want bij mij vind hij vaak nog wat na het scannen met de andere progjes. ;) Gitana

BANDIT123 zei:

Vires programma(Norton)
Zone Alarm
Ewido
Spywareguard
Spywareblaster
Ad-Aware Se
CCleaner
Regcleaner
MRU blaster
Easycleaner
Spywareblaster

Hé Bandit, de bovenste heb ik Norman en de progjes t/m Ccleaner heb ik dus ook.
En ik gebruik ze iedere week!!
Dan de volgende 3: Regcleaner, MRU Blaster en Easycleaner ken ik niet.
Zijn die ook gratis en aan te raden??
Ja en de onderste, de Spywareblaster had je al genoemd.
groetjes Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan