scanner Canon Pixma MP 160 onder Vista doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal ik ze ook zeker vertellen!:shocked:

Dankzij Helpmij doet mijn scanner het.

:thumb:
Volgens mij stond er in de reclamefolder dat de printer zonder kabel geleverd werd, maar tot mijn verrassing was er wel een kabel.
Het zou beter dat er geen kabel geweest was!

Gelukkig heb ik Bacocools raad opgevolgd, ik heb voor 4.99 een andere kabel gekocht en tot mijn grote verbazing:
DE SCANNER DOET HET!!
Fantastisch!

Groeten, beatrix

volgens mij is dit een fabrieksfout want ik had het zelfde probleem en is nu ook opgelost met een andere kabel te kopen !!:thumb:

Sorry 'Canon' dit is geen service

Ik bezit ook een Canon MP160 scanner met hetzelfde probleem. Ik rapporteerde dit aan Canon en kreeg van hen een automatisch bericht dat ze zo vlug mogelijk mijn probleem zouden onderzoeken. In afwachting van hun antwoord heb ik eveneens van alles geprobeerd om de scanner aan de slag te krijgen. (Ge�xperimenteerd met nieuwe versies van drivers, op andere computers aangesloten met andere versies van het besturingssysteem enz...). Niks hielp. Tot ik begon te vermoeden dat er iets met de kabel moest verkeerd zijn en ik op dit forum las dat dit probleem niet alleen bij mij voorkwam.
Ik heb onmiddellijk de kabel vervangen en het probleem was opgelost. Ik vind het bedenkelijk dat Canon verkeerde kabels met zijn toestellen levert. Wat ik nog veel bedenkelijker vind is dat Canon de moeite niet doet te antwoorden op mijn vraag (Ik ben er na meer dan 3 jaar nog steeds op aan het wachten), terwijl het probleem zich toch duidelijk bij honderden of duizenden mensen moet hebben voorgedaan.
Bedankt Canon. Ik ga veel reclame maken voor jullie service.

Welkom Poltje,

Mooi dat het opgelost is via het forum. Je reageert echter in een topic uit 2007 en het is de bedoeling deze oude topics met rust te laten.
Om deze reden zet ik er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan