Scanner doet het niet als ik op de scan knop druk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb een HP Scanjet 5590. Nu heeft dit ding van die knoppen erop zitten. Als je die indrukt krijg je op je scherm een melding wat je wilt doen. Nu heb ik per ongeluk in dat venster de verkeerde optie gekozen (en daarbij die keuze laten onthouden) en nu krijg ik dat menuutje niet meer op mijn scherm als ik die knop indruk.

Nu moet ik dus helemaal via Photoshop een scan maken, want in die software zie ik ook nergens een progje waarmee ik dus ff snel kan scannen..

hoe kan ik dit resetten?

thanks!

Hoi,

In plaats van de knoppen is het altijd 'handiger' om het via het programma te doen, omdat je dan nog allerlei opties kunt ingeven (zwart of kleur; resolutie; uitsnijding en noem maar op)

De software (en drivers) vind je hier
Best mogelijk dat dan je knop ook weer werkt.

Ik gebruik gewoon de HP Solution Center ( is een snelkoppeling op mijn bureaublad) als ik ga scannen. Zoals Teun al zegt is dat veel beter omdat je dan gelijk alles kan gaan instellen.
Ik neem aan dat deze optie ook bij de software van jou Scanjet zit. Zo niet dan inderdaad gewoon via je PC werken nadat je alle software geïnstalleerd hebt.

vaag, als ik dan op scannen druk hoor ik hem scannen maar blijft hij vasthangen op het 'scannen' venster...

vaag, als ik dan op scannen druk hoor ik hem scannen maar blijft hij vasthangen op het 'scannen' venster...

Tja ... dat kan van alles zijn ......

twee in elk geval:
- Scanner 'naar de knoppen'
- Software geïnstalleerd, bestemd voor het 'verkeerde' besturingssysteem

opgelost,

heb alles er af gegooid en erop gezet.. nu werkt het allemaal..

bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan