scanner en xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
heb scanner hp4200c met de gepaste drivers en toch krijg ik in mijn taakbalk het icoon ,, kan hardware veilig verwijderen,, heb drivers bij hp gedownload dus het zouden de juiste moeten zijn bij millenium gaf het geen enkel probleem
 
mijn engels is niet zo goed maar wat ik uit kan verstaan is dat altijd zo is in xp.
zou je dat niet kunnen verwijderen aan de hand van een insteling te veranderen of zo
 
Verwijderen kan niet, wel onzichtbaar maken. Klik op eigenschappen van je taakbalk, dan klikken op aanpassen. Selecteer het icoontje "Hardware veilig verwijderen". Selecteer "Altijd verbergen".

Groetjes,
Bennie
 
Verwijderen kan niet, wel onzichtbaar maken. Klik op eigenschappen van je taakbalk, dan klikken op aanpassen. Selecteer het icoontje "Hardware veilig verwijderen". Selecteer "Altijd verbergen".

Dat zou wel kunnen Bennie, maar wanneer je met een digitale camera werkt, heb je dat icoontje vaak nodig om je camera uit het systeem te halen. Bij Fujifilm wordt mijn fotocamera gezien als een verwisselbare harde schijf, die ik met het icoontje Hardware veilig verwijderen, weer kan ontkoppelen. Als je geen last hebt van dat ding, waarom dan weghalen?
 
Laatst bewerkt:
fototoestel ziet dat ook als verwisselbare schijf, gelijk blacksheep dus laat ik zoals het is

toch bedankt voor de uitleg
 
Geplaatst door blacksheep
Verwijderen kan niet, wel onzichtbaar maken. Klik op eigenschappen van je taakbalk, dan klikken op aanpassen. Selecteer het icoontje "Hardware veilig verwijderen". Selecteer "Altijd verbergen".

Dat zou wel kunnen Bennie, maar wanneer je met een digitale camera werkt, heb je dat icoontje vaak nodig om je camera uit het systeem te halen. Bij Fujifilm wordt mijn fotocamera gezien als een verwisselbare harde schijf, die ik met het icoontje Hardware veilig verwijderen, weer kan ontkoppelen. Als je geen last hebt van dat ding, waarom dan weghalen?

Jawel Blacksheep, dat begrijp ik ook wel, maar je haalt twee dingen door elkaar.

Ten eerste kan je dat icoontje niet weghalen. Je kan het wel verbergen. Het is niet namelijk niet nodig om dat icoontje voorturend in beeld te hebben, ook al gebruik je het wel. Op het moment dat je op die manier je hardware op veilige manier wilt verwijderen, klik je op het pijltje "verborgen pictogrammen weergeven" en komt dat icoontje gewoon weer te voorschijn (zie plaatje).

Dat geldt eigenlijk voor alle icoontjes in de taakbalk. Makkelijk als je erg veel icoontjes in de taakbalk hebt. staan, maar daar niet voorturend tegen aan hoeft te hikken. Dat is wat ik bedoelde.

Snappie?:)

Groetjes,
Bennie

attachment.php
 

Bijlagen

  • verborgenpictogr.jpg
    verborgenpictogr.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 75
En dit is dus wat je te zien krijgt bij "verborgen pictogrammen weergeven".

Groetjes,
Bennie

attachment.php
 

Bijlagen

  • verborgenpictogrweergeven.jpg
    verborgenpictogrweergeven.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 73
Misunderstanding

Ik dacht dat je dat ding gewoon weg wilde halen.

:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan