scanner HP 5100

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuimkraag

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
:) Ik kan mijn scanner niet gebruiken . Krijg de boodschap:
"Uw scanner wordt momenteel door een andere toepassing gebruikt"

Ik weet alleen niet welke toepassing. De scanner is verbonden met de printer . Scanner heeft altijd goed gewerkt. :(

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem. Ook als ik alles afsluit krijg ik nog steeds die boodschap.

Bedankt voor Uw medewerking.

Twee apparaten op een poort geeft vaak problemen.
Koppel de printer los en installeer de scanner opnieuw en kijk of hij dan werkt. Ik neem aan dat de scanner geen USB aansluiting heeft want dan was het sneller opgelost Suc6.

Laatst bewerkt:
Alles geprobeerd! Scanner ontkoppeld, software opnieuw geinstalleerd, maar de boodschap blijft: Geen toegang tot Uw scanner want deze wordt momenteel door een andere toepassing gebruikt.:evil:

Ik denk dat ik de scanner maar het raam uitgooi en er zelf maar achter aan duik!
Bedankt in ieder geval voor je hulp ! Will/well !!!:thumb:

Jammer, maar ik had gevraagd om de PRINTER los te koppelen en dan de SCANNER opnieuw te installeren.
Kan de scanner niet op USB ?

Ik heb dezelfde, en die werkt goed. Dus moet dat bij jou ook lukken. Alleen, welke Windows versie gebruik je?

ps. Will-Well nee deze scanner ondersteund geen USB.

opgelost

Ik heb de hardware van de scanner ook verwijderd uit mijn systeem en alles opnieuw geinstalleerd, waardoor het probleem is opgelost! Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp !!!:)

Weer een gelukkig mens. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan