scanner installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Hoi,

Ik wilde mijn scanner weer eens installeren, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik ga naar configuratiescherm, vervolgens klik ik op scanners en camera's en apparaat toevoegen.

Bij fabrikanten kies ik het merk van de scanner: Canon

maar vervolgens krijg ik alleen een lijst(je) van digitale camera's

Ik heb nog gekeken of ik een diskette heb, maar die kan ik niet meer vinden.

Scanner: CanoScan N 656 U

wie helpt me?

Bij mij veranderd niks na het downloaden, kan nog steeds alleen maar kiezen uit camera's

je kan ook bij www.driverguide.com (klik op member login en typ in bij gebruikersnaam "drivers"en bij wachtwoord "all" ) op zoek gaan naar je drivers. die downloaden en desnoods uitpakken in een map. dan pc uitzetten, scanner aansluiten, pc weer aanzetten. als het goed is ziet windows dan een "nieuw apparaat". dan net zolang op OK klikken tot je kan aangeven dat je ZELF wil aangeven waar de drivers voor de scanner te inden zijn. je verwijst vervolgens naar de map die je net hebt aangemaakt en dan zou hij het moeten doen. wel vantevoren alles van je pc verwijderen wat je tot nu toe aan drivers enzo hebt geinstalleerd. Als dit niet werkt, doordat de drivers zich in een bestand bevinden die je moet installeren met een SETUP, klik je eerst op SETUP van het net gedownloade bestand, na de volledige installatie de pc uitzetten, scanner aansluiten, pc weer aan, dan zou windows hem moeten zien en zelf installeren.
succes, erik.

Nou ik weet niet wat ik allemaal heb gedaan, in ieder geval wel wat jij had gezegd erbicom en nog een hoop meer, en het werkt weer :)

Dus bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan