killer555
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2006
ik heb een best vervelend probleem, ik ben in het bezit van een HP officejet 6110 bij het opstarten doet hij een soort zelftest en initaliseert hij het hardwarematige gedeelte van de all-in-one. nu krijg ik het probleem dat hij daar mee vast loopt ik hor een soort tikkend geluid alsof 2 tandwielen bezig zijn elkaars tanden er af te schrapen. ik heb inmiddels gevonden dat dit de scannerlamp is hij gaat bij het testen in 1 keer een stukje naar links en zou normaal gesproken in 2 kleinere stapjes weer terrug naar rechts gaan. het probleem is echter hij houd het niet bij die 2 stapjes hij wil verder naar rechts maar daar houd mijn apparaat op. het is een motertje dat een soort pees aan stuurt en daarop zit de kar met de scanner lamp. voor de rest zie ik nergens iets van een sensor of wat dan ook die er voor zou moeten zorgen dat hij na die 2 keer gewoon stopt. wel zit er op ze kop dus boven de lamp een soort wit zilver plaatje geschroeft waar ik geen functie voor zie misschien dat het de bedoeling is dat als het licht daar in spiegelt dat hij stopt. maar wat dan ook hij blijft door drammen met als conclusie dat hij de zelftest niet voldoet en dus niet te gebruiken valt. is er iemand die dit probleem herkent of weet wat ik er aan kan doen graag.