Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi , ik heb een canon ip4200 printer.. nu wil ik een scanner kopen om dingen in te scannen...maar wat is nu het beste? deze printer wegdoen en een all in one kopen of beter een losse scanner aanschaffen ?
Wanneer ik even bij Canon kijk naar wat de ip4200 allemaal in huis heeft dan denk ik dat je die printer in ieder geval moet aanhouden. Een all in one is over het algemeen wel goed voor huis tuin en keukengebruik al ben ik er nog niet veel tegen gekomen die ook geschikt zijn voor het scannen van dia's en nagatieven.
Ik vind dat geen rede om niet een all in one te nemen.maar sommige mensen raden ook af om all in one te nemen omdat als 1 component het begeeft het hele apperaat nutteloos is ?
Gr Janto
Ik vind dat geen rede om niet een all in one te nemen.
Gebaseerd op dat feit zou je ook geen laptop moeten nemen.
Al heb ik met veel mensen al de discussie gevoerd dat een 3 in 1 niet bestaat.
Gaat iedereen roepen dat hij kan scannen printen en kopieren..
Echter kopieren is het gevolg van scannen en afdrukken.
Dus in feite is het gewoon een 2 in 1.
Alleen ik krijg van bijna niemand gelijk.![]()
En in hoeverre zou je willen scannen?
Zoals whittey al aangaf is de Epson Perfection V200 Photo een zeer goede scanner met 4800 dpi met dia en negatievenscanner.
Als je naar een all-in-one printer gaat kijken rond € 100,- zoals de Epson 8450 zoals whittey aangeeft heb je maar een scanner met 1200 dpi zonder dia en negatievenscanner. Ook andere printers rond dezelfde prijsklasse hebben maar een scanner van 1200 of 2400 dpi.
De huidige printer die je nu hebt, de canon IP 4200, vind ik best al een mooie printer.
Voor foto's (zeker op A4) kunnen de all-in-one printers rond de € 100,- niet tippen aan deze printer.
Krom vergelijk. Nogal logisch dat een all-in-one van €100, een mindere kwaliteit printer heeft dan een losse printer van €100,-
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.