scanner op tilt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
95
Ik wilde net wat inscannen maar omdat het licht niet aan ging,wat wel vaker gebeurd,heb ik de sessie geanuleerd.Nu staat het licht op het eind en wil niet terug naar het begin iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
 
Welkom Channah,

Wat je kan doen is eerst de scanner uitzetten door de stekker eruit te trekken (van de stroomvoorziening wel te verstaan) vervolgens er weer in doen, dan het proces van voor af aan beginnen.

Groetjes en succes
 
Bedankt voor je reactie,maar dat heb ik al een paar maal geprobeerd.
Als ik opnieuw probeer te scannen maakt het ding een hoop herrie maar er gebeurd helemaal niets.
Er zit ook nergens een knop op.ben al opzoek geweest naar een reset knop o.i.d.
 
Vermoedelijk is de transportband (lint) eraf gelopen, of gebroken.

Als er nog garantie op zit dan terug naar de winkel, is het een oude scanner dan evt openschroeven en de oorzaak opzoeken.
 
Dat zou kunnen,maar ik ga er toch zelf maar niet aan schroeven maandag dan maar even naar de winkel Het apparaat is±3 jaar oud dus geen garantie meer:(
 
Succes, hopelijk valt de reparatie mee en anders een goede prijsafspraak maken.


groetjes speedtouch
 
In ieder geval bedankt voor de hulp zover laat wel weten hoe het afloopt.
 
Dat is fijn dat je het ons even laat weten.


groetjes speedtouch
 
Hier dan even de update van mijn scanner.
Hij was gerepareerd en toen deed het licht het weer niet en nu heb ik maar een nieuwe aangeschaft.
O,ja degene die hem gerepareerd heeft kon eigenlijk niet ontdekken wat er aan de hand was de transport band was er niet afgelopen hij heeft het eigenlijk gewoon teruggeduwd en het liep wel weer alleen dat licht hè en zonder licht heb je er ook niet veel aan.:(
 
Hoi channah,

Hij was gerepareerd en toen deed het licht het weer niet en nu heb ik maar een nieuwe aangeschaft

Dat is toch geen repareren, dat kan iedereen op die manier, effe de boel terug duwen.
Hopelijk hebben ze dat niet in rekening gebracht.

Ik wens je veel succes met de nieuwe scanner, en dat hij mooie plaatje voor je maakt.


groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan