Scanner software

Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
426
Ik ben in het bezit van een epson perfectionV100 photoscanner. Tot een aantal weken geleden deed hij het gewoon. Als ik nu op het pictogram klik (of rechtsklikken en vervolgens openen) verschijnt alleen heel even het pictogram in de taakbalk en verder gebeurt er niets. Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt helaas niet. Ook vanuit een ander programma scannen werkt niet. Heeft iemand misschien de oplossing?
 
Ik heb vanmiddag de nieuwste driver geïnstalleerd vanaf de epson-site. Ik gebruik windows 8.1 64 bit. Als ik het programma in jouw link wil gebruiken, moet ik betalen om te registreren en daar heb ik geen zin in. Het programma geeft in ieder geval wel aan dat de driver niet up-to-date is of niet goed geïnstalleerd. Misschien is er nog ergens een gratis oplossing:p
 
:( Dat is absoluut gratis hoe kom je aan dat je zich registreren of betalen moet ??? :( wat heb je daar gedaan, of GE-klikt ?

P.S. Ik heb net jouw scanner driver bij mijzelf zomaar binnengehaald, het is geen sprake over betaling/ registratie of zoiets heb je screenshot gevolgd ??? :( ?

:p:p
 
Laatst bewerkt:
Als ik in het programma op oplossen of downloaden klik, krijg ik de melding dat ik moet registreren, en wordt ik door gestuurd naar de registratie-site. Iets anders kan ik niet doen.
 
ALS je screenshot volgde dan kan je geen fouten maken, en vertel maar eindelijk wat je doet dat je registratie ziet ???? :( ? dat kan gewoon niet als je op die gegeven link bent :D

Hoezoo klik je op programma oplossen ??? die heb ik je helemaal niet verteld dat je moet doen :( kijk en VOLG screenshot instructie !
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp echt niet wat ik fout doe. Ik heb je screenshot letterlijk gevolgd, maar wanneer ik klik op "get driver", dan wil de computer het programma "driver tuner" installeren.:(
 
:( Ik ben zeer zeker dat je hebt niet gedaan op die manier zoals op screenshot staat .....:(

53b19415e8d9f-SCANNER-new.gif
 
Bedankt voor je geduld. Maar ik volg toch echt letterlijk je animatie screenshot en ieder keer wil de computer het programma driver tuner installeren :eek:
 
Volgens mij je vind leuk op verkeerde manier doen..... toch ?? :(
ALS ik zei dat je niet hebt gedaan zoals ik je aangeef dan meen ik dat .....:(

Je moet na downloaden driver in een aparte map opslaan en vandaar ook installeren :(

53b19ac9b99bf-DOWNLOAD-new.gif
<<---Lukt zo niet ?? dan weet nie meer :(
 
Laatst bewerkt:
:( Misschien ook moet hier iemand nog bijspringen en helpen :( en ook proberen of op die manier driver downloaden niet lukt ?? :( ( snap dan niet hoezo mij wel lukt :( ) ..
 
vpw, ik zou wel eens een screenshot willen zien van het moment direct voordat dat je die registratie melding krijgt.
De uitleg van ROYONIX is anders wel zeer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan