Scanner werkt niet meer na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
we hebben een nieuwe pc aangeschaft met win xp.
op de oude pc draaide win 98se, en daar hing ook een scanner aan.
Nu wil ik die scanner (HP 3400C) weer installeren, maar ik krijg steeds de melding dat de scanner niet geinitialiseerd kan worden.
Ook na het verwijderen van de software, en het opnieuw installeren met drivers voor win xp van HP krijg ik dezelfde melding.
Wie weet raad?

Nog even een vraagje. hoe heb je scanner geinstalleerd?

Hoe bedoel je precies? Ik heb op de site van hp het type nummer ingevoerd, download aangeklikt, en uitvoeren gekozen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door B.Veuger
Hoe bedoel je precies? Ik heb op de site van hp het type nummer ingevoerd, download aangeklikt, en uitvoeren gekozen.

Dat bedoel ik ook niet. Is hij geinstalleerd via USB-poort of via Parallel poort. Via USB, mag je de kabel nog niet aansluiten. Eerst de software en dan de hardware.

U heb bij de download uitvoeren gekozen. Dit is niet zo aangewezen. Win XP kan zo de harware installtie niet terug vinden.

Download het install prog nog eens, en zet dit in een map. Als XP nu vraagt waar het installprog zich bevind, verwijs dan naar die map. Zo kan XP de install procedure beindigen.

Verwijder wel eerst de software. Config scherm -> software . Daarna het de scanner verwijderen uit het apparaatbeheer. En dan terug installeren.

Laatst bewerkt:
inderdaad usb, maar ik had de usb kabel wel uit de scanner genomen.

Ok maar doe eens wat ik u beschreven heb. Dan kan je een nieuwe clean install doen van je scanner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan