scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
114
Ik heb mijn scanner geinstaleerd canoscan fb330p/fb60p
maar als ik iets gescant heb kan ik het niet open krijgen als die dan bv in mijn documenten staat dan geeft hij aan kan acd see 32 exe niet vinden
en error code 0x00070800 kan iemand mij hier mee helpen snap er niets van al vast bedankt
 
als je scant zoals hieronder en de juiste en recentste driver en software van uw scanner geïnstalleerd is, zou het moeten werken:
open ACDSee > Acquire> in een venster moet dan uw scanner staan> ok > scherm "twain" verschijnt > scherm van uw scanner verschijnt en dan instellen en scannen
 
sorry maar hij doet het gewoon nog niet hij zegt steeds dat hij acdsee niet kan vinden en als ik via zoeken naar acdsee vraag komt het er ook niet op
 
Waarschijnlijk heb je ooit ACDSee erop gehad en toen verwijderd, maar is de associatie met ACDSee er nog steeds. Selecteer het bestand dat je wilt openen in de verkenner. Klik rechter muisknop, terwijl je de linker SHIFT-toets ingedrukt houdt. Kies voor "openen met ..." Selecteer het programma dat je wilt gebruiken en plaats een vinkje bij "Dit type bestand altijd openen met ...".

Groetjes,
Bennie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan