scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

penseel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Ik heb een foto copieer scanner gekocht merk zolid 771.
De installatie geeft geen probleem de coputerherkent het ook .
Maar als ik er mee aan het werk wil vraagt de computer naar de Omnivision Super Cam.
Nu is mijn vraag wat is dit eigenlijk?
En waar kan ik deze vinden of aanschaffen.
Kan ik het misschien downloaden?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes penseel:rolleyes:

ik lees hier hetzelfde probleem.
De oplossing was een andere usb poort.
Vreemde zaak, maar makkelijk te proberen. Wie weet?

mvg leo

dank je wel leo dat je zo snel heb gereageerd maar hoe kom ik aan een andere poort en welke moet ik dan hebben?
groet penseel

hallo leo

Ik heb het probleem gevonden!!!!!!!!! inderdaad heb ik een andere poort ingang gebruikt en nu doet hij het nog niet. Dank je wel voor het snel regeren.

groetjes penseel;)

Laatst bewerkt:
Beste Penseel,

Ik heb ook zo'n diascanner van Zolid gekocht en ben al de hele middag aan het vloeken op dat kl.... ding. Bij mij vindt de computer hem wel maar de foto van de dia's en negatieven zijn na het inscannen heel erg slecht van kwaliteit. Is dat bij jou ook?

Hallo Ansje,

Nee bij mij gaf de scanner in het begin wel goede foto`s aan maar later gaf hij aan de scanner niet te kennen.
Ik heb geprobeerd om andere poorten te gebruiken maar de computer kan het niet vinden.

lieve groetjes ria van heteren (penseel)

diascanner

Beste Penseel,

Ik heb ook zo'n diascanner van Zolid gekocht en ben al de hele middag aan het vloeken op dat kl.... ding. Bij mij vindt de computer hem wel maar de foto van de dia's en negatieven zijn na het inscannen heel erg slecht van kwaliteit. Is dat bij jou ook?

Met veel moeite heb ik de Zolid scanner geïnstalleerd. De scans vallen ontzettend tegen. Weinig kleur en detail. Bij bewerken ontstaan er vlekken. Heeft iemand een tip?

Laatst bewerkt:
Je reageert in een behoorlijk oud topic.
Daarnaast is het ook niet de bedoeling om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.
Graag even een nieuwe vraag stellen, deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan