scanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcsab

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Goedenavond ,

Ik heb een scanner en printer in 1. Printen kan ik maar scannen niet. Ik krijg een scherm dat de server het retourneert.Na 1x ctrl+alt+del krijg ik dat Smc niet reageert. Kan dit de oorzaak zijn van het scanningsprobleem ? En wat doe ik eraan ?

Beste dank.

MARC.

Is het een usb apparaat,zo ja heb je dan wel eerst de software erop gezet.
Welk os gebruikje linux/windows
heeft het al gewerkt of is dit de eerste poging.

het scannen met dit apparaat is al gelukt. Ik heb de software voor het aparaat gedownload via HP. Ik was de originele kwijt.
Wat is OS ?

os is bijvoorbeeld linux of windows 3.11 of windows 95 en ga zo maar door.
operating systeem

Dus je probleemis opgelost?

Neen. Dat progamma Smc dat niet reageert daar komen de problemen van. Maar hoe kan ik dit nakijken ?
OS = WI ME 2000

ME en 2000 op 1 systeem ?
welke scanner is het, graag merk en type

ik ben het ganse pakket gaan downloaden voor dit type. Die "Smc reageert niet" kan dat te maken hebben de firewall sygate ?

Geplaatst door marcsab
me. Beide is wat veel. HP psc2105 all-in one.

Oh neen. Een 2100 serie van HP pffff. De software is daar niet 100% van. Niet van CD en niet van de site. Maar kijk eens op dit forum -> Harware -> scanners. Daar zijn al verschillend problemen met deze serie aan bod gekomen.

cd moet wel goed zijn geweest want het heeft gewerkt tot Smc reageert niet tevoorschijn kwam

Ik vrees dat je bij HP ook niet veel ondersteuning meer zal krijgen. Deze serie is namelijk uit de handel genomen. Drivers ga je nog wel vinden maar technisch support ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan