scanprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused: Mijn ALLER-laatste ( tip en idee over dat probleem ! ) :( tip over wat je wel kan doen is ook dat je probeert gedownloade driver in een map uitpakken ( uitpakken dus ! ) zodat in map alleen maar installatie bestanden zijn ! ..

Ga naar start en bij uitvoeren typ maar in hdwwiz en volg zeer aandachtig schermen op een gegeven moment zal je mogelijkheid krijgen, via dit manier jouw printer-driver ook te installeren ..

Laatst bewerkt:
Nu, alles weggegooid, opnieuw geinstalleerd met "epson318517eu.exe" . Scannen lukt nu, printen ook

:) Hoop ik dat zo is, neem ik aan dat je nu eindelijk op juiste manier driver geinstaleerd hebt :(

En trouwens gedownloaden driver via Driver Easy is absoluut dezelfde driver zoals ook via officiële Epson site, enigste verschil is dat je bij Epson site handmatig als je driver downloaden bent dat je dan voor 100% zeker weet dat voor jouw OS en voor jouw bit-OS bestemd is, bovendien ook dat aller-laatste-driver ook is ...:D

Laatst bewerkt:
alles deed het na herinstallatie, na herstart scant hij niet meer. Het lijkt wel of er een bitje om donderd na een herstart

:confused: Zie je nou ? en dat bedoel ik die krijg je met AiO printers een gedeelte gaat kapot en die je kan niet meer repareren ...:( terwijl een ander gedeelte wel nog werkt enz.

@dubbelde3 : ik ben vandaag weggeweest en las net globaal even alle berichten door. Ik heb niet elke letter heel precies tot mij genomen, dus mogelijk is mijn laatste advies in dit bericht al gegeven, zo ja, dan sorry, maar ik kon even de motivatie niet opbrengen om alle berichten helemaal goed door te lezen:

heb jij ook de scanner ontkoppelt alvorens de software te installeren? Niet zelden (lees : meestal altijd) moet je bij optische apparaten eerst de software installeren en pas als de software daarom vraagt, de USB verbinding tot stand brengen. Daarnaast de vraag of je ook al een keer gewoon 'keihard' in configuratiescherm printers en scanners de printer hebt verwijderd, je computer opnieuw hebt opgestart terwijl de USB verbinding er dus niet meer was, om pas op dát moment de installatie fris te gaan doen?

Laatst bewerkt:
ga ik nog doen maar ik heb vandaag al zoveel gedaan. ik ga morgen weer aan de bak

Grappig om te lezen! Gelukkig is niet iedereen hetzelfde! Ik heb ook wel eens 'serieuze' pc-problemen gehad en ik zit dan zodanig 'vreemd' in elkaar, dat ik een gedeelte van mijn nachtrust opofferde en net zolang doorging tot het probleem was opgelost. Nu is die nachtrustopoffering ook weer niet zo'n opoffering, want met een ernstig computerprobleem heb ik sowieso geen 'rust' dus van slapen kwam dan toch al vrij weinig. ;) :D

@dubbelde3 : fijn dat je nog even terugkoppelt dat het probleem niet is opgelost of juist wel is opgelost.................
Sinds je berichtte dat je de volgende dag nog wat zou proberen, zijn we inmiddels 17 dagen verder.

Vuescan?

ik weet niet of het helpt, maar mijn Scanjet werkt weer nadat ik Vuescan geïnstalleerd heb. is in 32 en 64 bits versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan