scarface probleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

delkash

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
hallo iedereen ik heb scarface gekocht voor 10,- bij eplaza

en ik heb sarface geinstallerd maar en als ik de game wil starten doet doe het gewoon
maar dan wil ik spelen dan is die heel gek aan het doen ik zie zwaart bijna niks en dan gaan die praaten en loopt die vast heel gek ik heb windows vista gewoon heel raar aan het doen enzo ik wil gewoon spelen snap je

weeten jullie wat ik kan doen om gewoon noor maal te spelen :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(

Kan je hardware het spel wel aan?
Om dat te controleren kijk dan op www.canirunit.com en kies Scarface The world is yours uit de lijst, want dan scant die site je pc en annaliseert dat.

ja

ja hey kij dit gebuurt er dan:o
wazig.png
zogenaamde Artifacts strepen, blokken enzo kijk zo dus licht aan mij videokaart mischien

Laatst bewerkt:
Speel je dit spel op Vista? Want de graphics die jij laat zien lijken op de graphics die veroorzaakt worden door Vista. Het spel ondersteund Vista namelijk niet. Dus als je Vista hebt, is dat de reden dat de boel niet werkt.

Want je geeft verder wel erg weing info en dan word het voor ons heel moeilijk uit te vidnen wat het probleem is.

Vertel ook wat meer over je pc of plaats hier een screenshot van de test op www.canirunit.com

Laatst bewerkt:
Speel je dit spel op Vista? Want de graphics die jij laat zien lijken op de graphics die veroorzaakt worden door Vista. Het spel ondersteund Vista namelijk niet. Dus als je Vista hebt, is dat de reden dat de boel niet werkt.
CanIRunIt zei:
Operating System
Recommended: Windows XP, Win2000, Windows Vista
Dus hij werkt wel op vista, of heeft Can I Run It een fout gemaakt?

@snor

Of canirun it een fout heeft gemaakt kan ik niet zeggen, want het enige antwoord dat daarop gekomen is , is JA. Daaruit kan ik niet afleiden of de test wel of niet gedaan is.

Daarom vraag ik om een screenshot van de uitslag van canirunit.

Daarnaast heb je waarschijnlijk zelf iets over het hoofd gezien:

System requirements OS:
Windows XP or Windows 2000
Windows Vista is not supported
CPU: 1.8 GHz or faster Intel Pentium 4 (2.8 GHz recommended) or equivalent
AMD Athlon processor RAM: 256 MB or more (512MB or more recommended)
Disc Drive: 16x or faster DVD drive
Hard Drive: At least 2.9 GB (5 GB recommended) of uncompressed free space
Video: DirectX 9.0c compatible video card (ATI Radeon 9200 or greater; NVIDIA GeForce FX 5500 (with 128MB RAM) or greater (ATI Radeon x800 or NVIDIA 6800 or greater recommended)
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card.

@ delkash

Je zou nog kunnen proberen het spel uit te voeren in de compatibiliteitsmodus xp sp2. Rechtklik op het spelicoon -> eigenschappen -> compatibiliteit

Of op internet zoeken naar een eventuele patch.

Ik had volgens mij het verkeerde spel aangeklikt bij Can I Run It. Sorry :o

Dat maakt niet uit, kan je dus gewoon over doen. Waar het om gaat dat een antwoord van ja, ik heb getest, niet voldoende is. Het zien van de uitslag is belangrijker, want alleen dan weten we zeker of er getest is, snap je.

En met die test kan dat helaas alleen via een screenshot of alles kopieren en plakken, zeg maar.
Zou je een link plaatsen naar jou resultaat, dan kunenn wij dat niet zien. De test is gedaan op jou pc en daarom kunnen wij jou uitslag niet zien.

Maar probeer wat ik zei in mijn vorige bericht. Wie weet werkt dat wel en niet geschoten is altijd mis...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan