Scarface

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yanntie23

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Ik heb de game Scarface geinstalleerd alleen me laptop moet deze game makkelijk aankunnen maar het beeld is slecht.. Gele vlakken en geen kleuren alleen blauw en geel enzo..
Weet iemand waar dit aan ligt???

zou je de specificaties van je laptop willen geven? en na hoe lang spelen dat begint?

De laptop is:
Packerd bell
Pentuim(R) Dual core CPU
t4400
2.2 GHZ
Ram: 4.00
Windows 7

Dit is meteen als ik het spel begin..
De filmpjes enzo doet het gewoon goed maat het spel niet.. Terwijl ik andere spellen als godfather en gta vice city gewoon goed kan spelen..
Bedankt iig!!

zou je de specificaties van je laptop willen geven? en na hoe lang spelen dat begint?

De laptop is:
Packerd bell
Pentuim(R) Dual core CPU
t4400
2.2 GHZ
Ram: 4.00
Windows 7

Dit is meteen als ik het spel begin..
De filmpjes enzo doet het gewoon goed maat het spel niet.. Terwijl ik andere spellen als godfather en gta vice city gewoon goed kan spelen..
Bedankt iig!!

weet je ook wat je videokaart is? kijk eens op deze site of je scarface kan spelen

weet je ook wat je videokaart is? kijk eens op deze site of je scarface kan spelen

Nee ik heb het geprobeerd maar de videokaart is niet genoeg volgens die site..
Maar hoe komt het dan dat ik wel call of duty modern warfare kan spelen en dit spel niet?

jah dat heb ik ook gedaan maar dan geeft de site ook aan dat deze laptop cod mw niet aan zou moeten kunnen maar dat doet hij wel haha..

Ik weet dat dit een wat oudere thread is, maar er is een mogelijke oplossing voor dit probleem.

Ik had hetzelfde probleem als de TS. Het blijkt dat Scarface problemen heeft met multicore processors onder Windows Vista/7. Daardoor zien de graphics er verknipt uit. Ik heb de onderstaande oplossing gevonden via Google en het werkt bij mij prima.

Klik op start en typ in de zoekbalk: msconfig --> <enter>. Er verschijnt nu een venster, klik op het tabblad "Computer opstarten" en daarna op de knop "Geavanceerde opties...". Vink de optie "Aantal processors:" aan en zorg dat deze op 1 staat. Klik daarna op OK en toepassen. Start dan de computer opnieuw op. Het spel zou nu zonder problemen moeten werken.

Met dank aan Sazabizc:

http://www.ngohq.com/games/16892-scarface-problem-in-windows-7-a.html#post86323

Als je dat doet, herkent windows nog maar 1 core. Dat lijkt mij niet erg handig, want dan had je net zo goed een oudere laptop kunnen kopen.

Handig of niet, het spel werkt zo wel. Bovendien kun je na het spelen deze optie gewoon weer uitschakelen met msconfig. Windows op 1 core instellen kost niets, een oudere laptop kopen wel. Ik neem overigens aan dat de laptop niet gekocht is speciaal voor Scarface, Windows 7 wordt namelijk officieel niet ondersteund door het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan