Scarlet contacteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

keej

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
279
Ik heb een adsl-abonnement bij scarlet.

Ik wil nu een website online plaatsen via hun gratis webruimte.

Na lang zoeken heb ik daar eindelijk wat info over gevonden van scarlet (ze stoppen die blijkbaar ver weg). Dan proberen in te loggen via ftp maar het werkt niet (alles gaat goed tot aan mijn paswoord dat blijkbaar niet correct is).

Dat inloggen probeer ik nu wel niet vanaf de computer met de adsl-aansluiting maar vanaf een andere computer, die bovendien achter een NAT zit. Dus dacht ik dat dit misschien de reden was. Ik probeer zoals scarlet beschrijft via run-command en dan ftp home.scarlet.be of ik verbinding heb en dat lukt wel.

Nu zou ik hen willen contacteren maar om één of andere reden vind ik nergens een emailadres van hen terug, dat stoppen ze blijkbaar ook goed weg. Op de voorpagina van mijn.scarlet staat om op contact te klikken, maar dat bestaat niet, en verder is er nog iets als 'klantendienst' maar daar vind ik alleen maar de faq terug.

Kortom: heel povere service. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
 
scarlet.be zei:
Contacteer ons

Om u efficienter te kunnen helpen, raden wij u aan om het contactformulier te gebruiken dat u kan vinden in mijn.scarlet.be. Hierdoor kunnen wij u direct identificeren en sneller en correcter antwoorden op al uw vragen.

U kan ons eveneens telefonisch contacteren:

* Voor technische vragen : 02 275 27 27, maandag tot zaterdag van 9u tot 17u30
* Voor administratieve vragen of vragen mbt uw factuur : 02 275 27 27, maandag tot vrijdag van 9u tot 17u30
* Voor commerciële vragen : 0800 84 000, maandag tot zaterdag van 9u tot 17u30.
 
tja die letterlijke tekst heb ik nog nergens zien staan

maar dat is dus juist het probleem

op heel mijn.scarlet.be is nergens (meer?) een contactformulier te vinden

ik veronderstel dat ik nog niet blind ben, ik heb echt alle tabs overlopen en alles gelezen
 
Ik ben nog eens naar mijn.scarlet.be geweest

Bij de faq moet je blijkbaar eerst een vraag bekijken en pas dan vind je onderaan een kleine link met "contact" op.

Pff.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan