Ik heb een adsl-abonnement bij scarlet.
Ik wil nu een website online plaatsen via hun gratis webruimte.
Na lang zoeken heb ik daar eindelijk wat info over gevonden van scarlet (ze stoppen die blijkbaar ver weg). Dan proberen in te loggen via ftp maar het werkt niet (alles gaat goed tot aan mijn paswoord dat blijkbaar niet correct is).
Dat inloggen probeer ik nu wel niet vanaf de computer met de adsl-aansluiting maar vanaf een andere computer, die bovendien achter een NAT zit. Dus dacht ik dat dit misschien de reden was. Ik probeer zoals scarlet beschrijft via run-command en dan ftp home.scarlet.be of ik verbinding heb en dat lukt wel.
Nu zou ik hen willen contacteren maar om één of andere reden vind ik nergens een emailadres van hen terug, dat stoppen ze blijkbaar ook goed weg. Op de voorpagina van mijn.scarlet staat om op contact te klikken, maar dat bestaat niet, en verder is er nog iets als 'klantendienst' maar daar vind ik alleen maar de faq terug.
Kortom: heel povere service. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik wil nu een website online plaatsen via hun gratis webruimte.
Na lang zoeken heb ik daar eindelijk wat info over gevonden van scarlet (ze stoppen die blijkbaar ver weg). Dan proberen in te loggen via ftp maar het werkt niet (alles gaat goed tot aan mijn paswoord dat blijkbaar niet correct is).
Dat inloggen probeer ik nu wel niet vanaf de computer met de adsl-aansluiting maar vanaf een andere computer, die bovendien achter een NAT zit. Dus dacht ik dat dit misschien de reden was. Ik probeer zoals scarlet beschrijft via run-command en dan ftp home.scarlet.be of ik verbinding heb en dat lukt wel.
Nu zou ik hen willen contacteren maar om één of andere reden vind ik nergens een emailadres van hen terug, dat stoppen ze blijkbaar ook goed weg. Op de voorpagina van mijn.scarlet staat om op contact te klikken, maar dat bestaat niet, en verder is er nog iets als 'klantendienst' maar daar vind ik alleen maar de faq terug.
Kortom: heel povere service. Heeft iemand een oplossing hiervoor?