scart naar vga dus niet andersom!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistertrucker

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2014
Hoi ik heb deze vraag al eerder gesteld maar ik denk dat jullie mij niet goed begrijpen.:(:confused:

ik heb een humax ir fox c (grijze) en die wil ik met mijn monitor verbinden monitor beschikt over vga en hdmi heb nog een 2de monitor die heeft alleen vga ik denk dat deze het geschikt is ivm ik geen 2de smartkaart heb! En volgens mij neemt dat de kwalitieit af?

Maar hoe moet dit nou moet ik een omvormer bestellen ik heb wel een blokje waar tulp en s-video op zit moet ik dan kabeltje van s video en tulp naar vga kopen??

Alsvast bedankt,

mvg Erik

Heeft naar hdmi zin of niet?
Ten eerste heb je dan een dure omvormer nodig en ten tweede blijft het een geconverteerd analoog signaal. Daarmee heb je dus niet ineens Full HD, mocht je dat ervan verwachten.

Oke heeft geen zin wou ook zo goedkoop mogelijk maar de audio?
moet ik dan tulp naar vga kopen zodat ik de audio met een kabel op mijn speakers kan aansluiten of heb jij een beter idee?

Oke hoe gebruik ik dat ik heb gewone speakers met 3.5 jack plug of moet ik daar ook weer een omvormer voor zoeken

Als André gelijk heeft en er geen analoge audio op zit ga ik er vanuit dat dat in de Scart niet aangesloten is en gaat de kabel die ik liet zien er niet voor werken.

Als er geen audio op de Scart uitgang van Humax zit gaat die kabel niet werken voor de audio. Maar als dat eerder via Scart wel heeft gewerkt uiteraard wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan