scart naar vga dus niet andersom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk is dat pdfje bij de "specificaties"
SCART-regeling volume en dempen
Heb er geen ervaring mee maar lijkt erop dat ik ongelijk had... alleen digitaal, blijkbaar via de SCARt ook analoog..

Toch wel een paar tips:
a. Schrijf nu eens alles wat je al weet gewoon eens op ipv dat je ons eerst laat zoeken.... immers je had al ervaringen en dat zijn vaak belangrijke aanknopingspunten voor ons om je te helpen. Zo is er veel dubbelwerk.... of zelf foute voorstellen....:o
b. Lees ook zelf eens de handleiding door een vraag daaruit wat je niet snapt... Dan kun je ons vertellen op welke pagina je dat vond... ook dat helpt enorm..
c. Zet dan een internet linkje van die handleiding erbij, ook dat scheelt ons...

Tuurlijk kunnen we alles voor je opzoeken, maar dit zijn zulke simpele zaken, dan kunnen we ook meer tijd aan anderen besteden die ook problemen hebben...

hoi
oke André
ik heb de kabel besteld en maakte de verpakking netjes open en het begint al goed.
alle pinnetjes zaten losjes maar de kabels zijn goed bevestigd maar als ik hem aansluit gebeurt er niks wat klopt er nu niet.
Alvast bedankt Erik

Laatst bewerkt:
oke André sorry voor het streepje dat de verkeerde kant op staat oeps

ik wacht nog wel even op Edmoor

ik hoop dat hij me iets vedder kan helpen

Erik

Succes. Meestal is het gewoon goed lezen wat er bij die pennetjes staat in de specs. Het is altijd erg goed uitkijken als op een vd pennetjes 5 of 12V staat... want als je dat of verkeerd doorverbindt dan wel kortsuitng mee maakt.... dat vinden niet alle poorten prettig... (sommigen zijn er tegen beveiligd, maar van SCART weet ik het niet).

Laat eens zien wat je besteld hebt en leg daarbij uit wat je bedoeld met die losse pinnetjes.

toen ik scart in de humax stopten brak er al een af en ik voelde is met mij vinger over alle pinnen en de onderste rij zit erg los maar waarom werkt het niet?

En de losse pinnetjes? Als je die kabel binnen hebt gekregen met losse pinnetjes dan zou ik hem niet vertrouwen en gewoon terug sturen.

Het hoeft natuurlijk niet zou te zijn, maar ik zou gokken dat de kabel niet goed is.

Uiteraard, maar daar moet je dan wel de spullen voor hebben.

hoi hoi edmoor
net gemeten er zijn3 of 2 draden die niet werken zou dat het zijn of moet dat om overspanning te voorkomen?

Ik had de pinout al geplaatst. Daar kan je zien welke pin welke functie heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan