Schade door virus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
Hallo allemaal

Door schade door een virus was ik genootzaakt (mscfg.exe) te verwijderen maar nu is het probleem dat ik de file niet meer terug krijg oftewel niet weet hoe??

Kan je me helpen ---Bedankt---
 
Welke problemen krijg je zonder dat bestand? En waarom was je genoodzaakt om het te verwijderen? Er zij voor de meeste virussen een goede verwijdertool.
Groetjes, Tanja

Ps een systeemherstel naar voor het virus wil ook helpen
 
De problemen die ik ondervind hierdoor is dat op elk moment mijn pc er nu mee kan stoppen (alle programmas crashen opeens) de file mscfg.exe staat in c:\windows\system32 en alle opstartconfiguraties zijn er in opgeslagen ik was genoodzaakt hem te verwijderen omdat ie het niet meer deed na het virus te hebben verwijderd misschien stom maar nu wil ik hem graag terug (het is een wonder dat ik hier nog typ).

:)
 
Als je niet heel windows opnieuw erop wilt zetten (wat ik na het hebben van een virus wel aanraad) maar alleen msconfig er weer op wilt hebben kies dan ik je configuratiescherm-software voor windows onderdelen toevoegen/verwijderen en dan meen ik dat je bureau-assesoires en hulpprogramma's opnieuw moet pakken.

Succes
 
Bedankt voor je reactie, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet msconfig komt niet terug, windows opnieuw erop gooien zie ik niet helemaal zitten aangezien ik zo een 15 gig aan programmas kan gaan installeren en met de hersteloptie heb ik nare ervaringen, het crashen gebeurt ook steeds vaker ik zit nu zonder firewall en virusscan dus voel me niet echt veilig ik moet steeds opnieuw opstarten om ze terug te krijgen.

Wie helpt mij???
 
Ik heb hier wel msconfig voor je.

Wellicht dat je dat terug in je system32 map kan zetten.
Hij stond bij mij in een andere map trouwens.
Mag ik eens vragen welk OS je hebt?

Succes ermee
 
BEDANKT!!! allemaal,

Het probleem is opgelost door het bestand te downloaden via de link die jwalraven me gaf,
alles werkt gelukkig weer......

:) :) :)
 
Lastig probleem, maar ik ben blij dat jwalraven je kon helpen. Succes verder
Tanja
 
Ik wordt altijd blij als ik andere mensen kan helpen

Succes verder Greetzz Jacco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan