Schakelaar Maakt sluiting .. !! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevichill

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
:o hey allemaa,

Ik heb sinds kort 1 CCFL lamp gekocht bij de winkel Mycom < Blaak >
en aangesloten echt leuk ding en zeker als het blijkt dat de schakelaartje SLUITING :mad: maakt :/

Zie foto's voor de schakelaar ,

[url=http://img264.imageshack.us/my.php?image=schakelaarneon2yr6.jpg][img=http://img264.imageshack.us/img264/659/schakelaarneon2yr6.th.jpg]

Zodra ik de schakelaar omzet om de CCFL lamp uit te zetten is het niks aan de hand
maar zodra ik hem weer omzet om Aan te zetten gaat de pc Automatisch Rebooten<(opnieuw opstarten)>

Weet iemand hier iets op
Mvg Kevichill:thumb:

Hoeveel draadjes zijn er op de schakelaar aangesloten?
Als een schakelaar sluiting zou maken, zou de lamp in zijn geheel blijven branden en nooit meer uitgaan.
Als de pc erdoor reboot, is het vermogen waarschijnlijk teveel voor je voeding.

Kun je betere foto's maken? Hier kunnen we echt niets mee.

Hoeveel draadjes zijn er op de schakelaar aangesloten?
Als een schakelaar sluiting zou maken, zou de lamp in zijn geheel blijven branden en nooit meer uitgaan.
Als de pc erdoor reboot, is het vermogen waarschijnlijk teveel voor je voeding.

Kun je betere foto's maken? Hier kunnen we echt niets mee.

nouja zodra ik me usb kabel van me dig cam heb kan ik er wel goede fotos van maken
maar er zitten 2 draadtjes op me schakelaartje 1 rode en 1 gele en er steekt er nog 1 pinnetje uit maar daar zit niks op ..

Heb er ooit ook eentje gehad, die had de volgende aansluiting:

1 kabel vanaf schakelaar naar voeding dmv molex
1 kabeltje (2 draden) vanaf CCFL richting schakelaar.

Van welk merk is de door jou gebruikte CCFL? Wellicht dat wij wat informatie op kunnen zoeken.

Heb er ooit ook eentje gehad, die had de volgende aansluiting:

1 kabel vanaf schakelaar naar voeding dmv molex
1 kabeltje (2 draden) vanaf CCFL richting schakelaar.

Van welk merk is de door jou gebruikte CCFL? Wellicht dat wij wat informatie op kunnen zoeken.

Mijn bekabeling is als volgt :
Vanaf schakelaar : 2 kabbeltjes rood , geel
Rood gaat naar 1 blauwe kastje soort van tussestop waaran ook weer de stroom kabbeltjes zitten voor de lamp zelf

Geel gaat naar de kabel netzoals de kabel van je Hardeschijf dus de stroom vrreter

De merk van de lamp is Sun Beam ,
De Product die ik bezit van Sun Beam Tech is 1 Circkel met daarin 1 Ster vorm

Laatst bewerkt:
ccfl.jpg

Zo eentje?

Deze hoef je alleen maar op je voeding aan te sluiten, geeft hij dan problemen heb je grote kans dat je voeding te laag is net zoals Paul-RT zei.

ccfl.jpg

Zo eentje?

Deze hoef je alleen maar op je voeding aan te sluiten, geeft hij dan problemen heb je grote kans dat je voeding te laag is net zoals Paul-RT zei.

dat is hem alleen is de lamp anders ,
Ik heb 1 Circkel met 1 ster erin maar de bekabeling en de kastjes het zelfde..

Het is niet de bedoeling je vraag twee keer te stellen, je mag hier verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan