Ik heb inmiddels al een behoorlijke tijd een Asus VW222. (zo'n 4 tot 5 jaar denk ik al wel inmiddels)
Ik heb al een lange tijd het probleem dat de knopjes van het beeldscherm kapot zijn.
Ik heb hem altijd gewoon aan laten staan, omdat de aan en uit knop kapot was.
Alleen het probleem is nu, hij staat uit en wil niet meer aan..
Ik heb hem net uit elkaar gehad en ben toch tot de conclusie gekomen dat de schakelaar kapot is. Het knopje is wel zo te krijgen dat hij een keer in te drukken is (zoals normaal), maar daarop reageert hij ook niet. Ik heb dus het idee dat het de schakelaar is en niet het knopje zelf.
Er zitten 5 knopjes op, waarvan 1 het nog normaal doet, maar waar ik eigenlijk niets mee kan..
Iemand enig idee of het op te lossen is of dat ik het ergens kan laten repareren?
Of dat ik opnieuw zo'n plaatje kan aanschaffen waar de schakelaars inzitten?
Robbin
Ik heb al een lange tijd het probleem dat de knopjes van het beeldscherm kapot zijn.
Ik heb hem altijd gewoon aan laten staan, omdat de aan en uit knop kapot was.
Alleen het probleem is nu, hij staat uit en wil niet meer aan..
Ik heb hem net uit elkaar gehad en ben toch tot de conclusie gekomen dat de schakelaar kapot is. Het knopje is wel zo te krijgen dat hij een keer in te drukken is (zoals normaal), maar daarop reageert hij ook niet. Ik heb dus het idee dat het de schakelaar is en niet het knopje zelf.
Er zitten 5 knopjes op, waarvan 1 het nog normaal doet, maar waar ik eigenlijk niets mee kan..
Iemand enig idee of het op te lossen is of dat ik het ergens kan laten repareren?
Of dat ik opnieuw zo'n plaatje kan aanschaffen waar de schakelaars inzitten?
Robbin
Laatst bewerkt: