Schakelbord aantal knoppen

Skip66

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2019
Ik ben nog steeds een gebruiker van access schakelbord. Ik kan echter maar 7 knoppen kwijt per item.
Bestaat er een mogelijkheid om dit op te hogen. Ik heb een en ander hier over gevonden, maar snap vaak niet wat ze nu precies bedoelen of hoe ik dit moet uitvoeren. Ik weet dat sommige zullen zeggen, gebruik dan een formulier, maar dat wil ik dus niet.

Ik heb een en ander hier over gevonden, maar snap vaak niet wat ze nu precies bedoelen of hoe ik dit moet uitvoeren
Als je niet zegt wat het is, kunnen we je ook niet helpen het uit te voeren.

Ik weet dat sommige zullen zeggen, gebruik dan een formulier, maar dat wil ik dus niet.
Daar hoor ik ook bij. Als je tegen de beperkingen van het schakelbord aanloopt, zie ik niet in waarom je daar aan vast zou willen houden.

Ik weet dat sommige zullen zeggen, gebruik dan een formulier, maar dat wil ik dus niet.
Dan zit ik in de 'sommigen' groep. En: surprise, surprise, jij ook 😀. Een schakelbord is in essentie namelijk... een formulier. Alleen dan een waarin de opties in een aparte tabel worden beheerd.
Begin eens met het uploaden van je (dummy)database, want ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar één helper is die nog met een schakelbord werkt, want echt: it sucks. Dus ik ga het niet namaken, als de optie überhaupt nog in de nieuwere versies zit.

Ik zie dat ik mij heb vergist. Er kunnen maar 8 knoppen worden toegevoegd. Ik kan het access bestand niet toevoegen. Wel een foto. Hoop dat het nu duidelijker wordt.
voorbeeld schakelbord.webp

Aan een plaatje hebben we niets. En zoals je kunt zien: je schakelbord is gewoon een formulier. En een aantal subformulieren. Met een hoop code er achter. Je kunt hem echt wel aanpassen en er meer knoppen op zetten. Alleen: het is nogal ingewikkeld, en als je niet kunt programmeren niet te doen. En mensen die wél kunnen programmeren lopen met een grote boog om de constructie heen. Echt, het is anno nu een slechte optie om te gebruiken.

Maar als je wil dat we er naar kijken: de database uploaden. Eerst comprimeren, en dan zippen zou genoeg moeten zijn.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan