Schakelen tussen accounts zeeeeeer traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Hallo ik heb sinds kort het probleem dat het schakelen tussen mijn accounts echt zeer traag gaat. Ik heb al gekeken op deze site voor eventuele oplossingen maar dit heeft niets gebracht. Ik moet er wel bij vertellen dat ik besmet was met spy-ware maar dit heb verwijderd met. Ad-aware, spybot en spysweeper. Ook online gescand en ik ben virusvrij. Ook heb ik af en toe last dat als ik op internet wil dat het 2 tot 3 minuten duurt (na het aanklikken) voordat internet opstart. Downloadsnelheidstest komt op 12-16 MB/s dus dat kan het ook niet zijn.

Wie weet raad?

Alvast bedankt,

Martien

Ik neem aan dat je bedoelt Snel wisselen via Start, Afmelden?

snelwissbu0.jpg

Dat trage wisselen zie je nog wel eens binnen een netwerk. Zit je in een netwerk?
Of staat je Netwerkverbinding wel goed ingesteld? Kijk naar de Eigenschappen daarvan.

laneigenschbtn9.jpg

Meer dan hier in staat hoort er niet thuis.
Ben je met Internet verbonden door een modem of ook nog een router?

Ja via start wiseel ik van account. Ik heb geen thuis netwerk en eerst was alles supersnel. Het is eigenlijk allemaal begonnen met het geluid. Ik heb van mijn 1 GIG intern zelfs nog 680 MB vrij. Internetten doe ik via een modem. Ik heb wel wat meer in mijn eigenschappen van de Lan-verbinding zie de afbeelding.

Martien

Bijlagen

• naamloos1.JPG
    naamloos1.JPG
    45 KB · Weergaven: 31
Die QoS-pakketplanner wat je er nog bij hebt staan heb ik er af gehaald. Mijn snelheid is nu eerder wat verbeterd dan verslechterd. Maar de vertraging moet ergens anders zitten. Probeer anders om in Systeembeheer, Services, alle regels eens na te lopen en de uitgeschakelde services te beoordelen. Moeten er misschien een paar weer ingeschakeld worden? Kijk bij DNS Client, HTTP SSL, bij de beginletter N en volgenden.

NB: wat bedoel je met "is met geluid begonnen"?

Laatst bewerkt:
Sorry, ik dacht dat dat in het eerste bericht stond. Ik was op een gegeven moment mijn geluid kwijt, systeemgeluiden (Windows) werkten nog wel maar bv een mp3 afspelen of een divx of dvd bestand niet. Ik heb toen met adaware, spyware en spybot alles voor zover ik weet eraf gekregen. Ik heb ook nog online gescand en dit bracht ook niets. Ik heb nu in ieder geval mijn geluid weer maar mijn pc is te traag. En ik kon eerst met gemaak bv. surfen, branden, uitpakken en dergelijk tegelijkertijd en dat is er niet meer bij. Ook het opstarten duurt ongeveer 3 tot 4 minuten en dat is ook nooit geweest.

Martien

Laatst bewerkt:
Mmm...je hebt alles er af gekregen en een online scan gedaan. Was dat een anti-virus scan? En welk antivirus-programma heb je op je systeem? Ik denk, je hele situatie bekijkend, dat je er verstandig aan doet een Hijackthis-log te maken en te plaatsen in een speciaal helpforum, zoals op Hijackthis.nl of Nucia.nl. Volg hun voorschriften wel op, anders heeft het plaatsen niet veel zin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan