Dag allemaal,
Ik wil graag weten hoe ik mijn computer op bepaalde tijdstippen automatisch uit kan laten doen.
Ik heb namelijk bij scheduled tasks (control panel) elke keer een programma iets laten doen op bepaalde tijdstippen , daarbij gaat de computer automatisch AAN. maar daarna wil ik hem ook uit hebben AUTOMATISCH.
Daarbij wil ik het liefst geen aparte programmas voor gebruiken, maar het liefst een soort directorium hebben zodat ik Scheduled tasks dan kan verwijzen naar het bestand, een paar minuten nadat mijn programma klaar is...
Is er zo'n file in de windows map ofso?
----
Wie heeft antwoord op mijn vraag of een andere oplossing?
Alvast bedankt.
--
Waar ik zelf aan zit te denken is het volgende:
Notepad openen en het daarin het volgende verwerken :
"c:\windows\system32\cmd.exe" -shutdown -t 190
Opslaan als .bat bestand...
En dit laten verwerken door Scheduled tasks...
Ik wil graag weten hoe ik mijn computer op bepaalde tijdstippen automatisch uit kan laten doen.
Ik heb namelijk bij scheduled tasks (control panel) elke keer een programma iets laten doen op bepaalde tijdstippen , daarbij gaat de computer automatisch AAN. maar daarna wil ik hem ook uit hebben AUTOMATISCH.
Daarbij wil ik het liefst geen aparte programmas voor gebruiken, maar het liefst een soort directorium hebben zodat ik Scheduled tasks dan kan verwijzen naar het bestand, een paar minuten nadat mijn programma klaar is...
Is er zo'n file in de windows map ofso?
----
Wie heeft antwoord op mijn vraag of een andere oplossing?
Alvast bedankt.
--
Waar ik zelf aan zit te denken is het volgende:
Notepad openen en het daarin het volgende verwerken :
"c:\windows\system32\cmd.exe" -shutdown -t 190
Opslaan als .bat bestand...
En dit laten verwerken door Scheduled tasks...
Laatst bewerkt: