Scherindeling agenda MS Office Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ajangggg

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
23
Hoi,

Ik heb een vraag over de schermindeling van MS Office Outlook 2007 en dan bij de agenda.

Ik kan boven de dagen van de week kiezen uit dag-, week-, of maandindeling. Daarnaast ook of ik alleen de werkweek wil of de hele week.

Nu wil ik weten of ik ook 2 weken in beeld kan krijgen. Zo ja, hoe kan ik voor elkaar krijgen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Arjan
 
Als het er niet bij staat kun je het ook niet doen denk ik.

gr
 
Wil in outlook 2002

In outlook 2002 klik ik op een week in het maandoverzicht; dan zie je 1 week.. Dan, met CTRL toets ingedrukt, klik ik op de volgende week (links op weeknummer, als je op een dag klikt komt alleen die erbij). En ik heb twee weken in beeld.
Ik heb er nog even ver mee gespeeld, maar het lijkt erop dat je elke willekeurige selectie van dagen in een keer in beeld kunt krijgen. Met CTRL toets ingedrukt kun je specifieke weken/dagen toevoegen; als je de SHIFT toets ingedrukt houdt wordt alles tussen wat je al geselecteerd had en wat je nu aanklikt toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
@Arjan:

- Ga in de kalender met de muisaanwijzer voor de week staan die je als eerst weer wilt geven
- Sleep het aantal weken dat je wilt zien (dat kunnen er dus ook meer dan twee zijn)

..... klaar is Kees
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan